Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و چوانان پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به عدم تأیید صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان گرفت تا این تیم‌ها نتوانند در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC در حالی تصمیم به حذف این باشگاه‌ها گرفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با ورود وزیر ورزش و جوانان به سرخابی‌های پایتخت مجوز موقت داد تا مشکلات خود را حل کنند اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را هم نپذیرفت تا بزرگترین آسیب به نمایندگان فوتبال ایران وارد شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر جمعه پس از اطلاع از این موضوع درخواست جلسه فوری با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان مربوطه کرد که این نشست طولانی مدت عصر روز گذشته در وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسه روند صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه‌ها بار دیگر بررسی شد تا در صورت امکان اعتراض دوباره ای به این تصمیم گرفته شود. با این حال مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش تاکید کردند که احتمال تغییر حکم از سوی AFC بسیار بعید است و تنها برای جلوگیری از هرگونه جریمه انضباطی باید تلاش کرد.

نشست فوری وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که سجادی برنامه‌های از پیش برنامه ریزی شده نیز داشت اما آنها را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس مورد بررسی فوری قرار بگیرد؛ جلسه‌ای طولانی مدت که خروجی آن چیزی جز حذف قطعی استقلال و پرسپولیس نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال پرسپولیس استقلال و پرسپولیس فدراسیون فوتبال وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود