Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون ۹۰ درصد از مناطق آسیب‌دیده از سیل جنوب استان کرمان از شرایط اضطراری اولیه خارج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده تاکنون 90 درصد از مناطق آسیب‌دیده از سیل از شرایط اضطراری اولیه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه سیل 12 دی‌ماه در جنوب استان کرمان بسیار وسیع و گسترده بود عنوان کرد: اسکان اضطراری هزار و 78 نفر آسیب‌دیده از سیل در جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به پاکسازی گل و لای هزار و 700 منزل در مناطق سیل‌زده استان گفت: به زیرساخت‌ها و شبکه‌ها و تاسیسات برق و آب و راه‌های جنوب استان کرمان خساراتی وارد شد که تاکنون رفع مشکل تاسیسات شبکه آب و برق 85 روستا انجام شده است.

سعیدی از بازگشایی 170 راه اصلی روستایی و عشایری در محاصره سیلاب در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد.

وزیر کشور از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان بازدید کرد + تصاویرمعاون اول رئیس جمهور: برآورد اولیه خسارت سیل در حوزه کشاورزی جنوب استان کرمان هزار میلیارد تومان استآخرین جزئیات امدادرسانی و خسارات سیل در استان کرمان؛ جان‌باختن 2 نفر بر اثر حادثه ثانویه پس از سیل در سیرجان

وی با بیان اینکه اقلام امدادی شامل غذای گرم، پتو، موکت و وسایل گرمایشی بین 13 هزار و 265 نفر آسیب‌دیده از سیل در جنوب استان توزیع شده گفت: امدادرسانی با بالگرد‌های نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر به مناطق صعب‌العبور انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و رئیس سازمان مدیرکل بحران کشور به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: مصوبات سفر مخبر معاون اول رئیس جمهور برای رفع نیازهای مناطق سیل‌زده جنوب استان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/511/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان مناطق سیل زده جنوب استان کرمان آسیب دیده از سیل جنوب استان انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی متولیان امر تبلیغ نتوانستند موفقیت‌ها را به صورت شایسته در داخل و خارج کشور تبلیغ کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و صحیح گفت: بعضی از متولیان امر تبلیغ نتوانستند موفقیت‌ها را به صورت شایسته در داخل و خارج کشور تبلیغ کنند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان گفت: دشمنی دشمنان با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی در بسیاری اوقات راه را بر ما بست و اجازه نداد موفقیت‌ها را برای جهان و ملل آزاده و حتی داخل کشور بیان کنیم.

وی افزود: از جمله قصور بعضی از متولیان امر تبلیغ هستند که نتوانستند موفقیت‌ها را به صورت شایسته در داخل و خارج کشور تبلیغ کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همچنین ظرفیت‌های به‌کار گرفته نشده و کمتر به کار گرفته شده در کشور کم نیست و مسئولان نهاد‌های انقلابی و مردم تاریخ ساز انقلاب اسلامی باید این ظرفیت‌ها را فعال کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای نزدیکی به خداوند است گفت: روز‌های رمضان آرام آرام سپری می‌شود و روزه داری، نماز و قرائت قرآن در مجالس و محافل و شخصی، همراه با تدبر در آیات و توجه به دعا‌های این ماه، به معنای نزدیک شدن به خدا است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به جنگ غزه افزود: توجه به مردم مظلوم غزه به خصوص در راهپیمایی روز قدس امسال، حال و هوای دیگری دارد، زیرا کودکان و زنان هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند.

او تاکید کرد: صندوق نجات ملت فلسطین همانگونه که در زمان حضرت موسی (ع) جامعه آن روز را نجات داد، امروز هم می‌تواند جامعه اسلامی را به پیروزی رساند.

وی در پایان گفت: روز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) با روز طبیعت مصادف شده که انجام آداب و رسوم ایرانی‌ها و حفظ حرمت شهادت این امام، امتحان بزرگی برای پیروان امامت و ولایت است.

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • ناکافی بودن امکانات و اعتبارات برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما/ نخلستان‌ها در خطرند
  • برخی متولیان امر تبلیغ نتوانستند موفقیت‌ها را به صورت شایسته در داخل و خارج کشور تبلیغ کنند
  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید