Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران مدیری  بازیگر کارگردان مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری  ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد.

حکم دادگاه "مهران مدیری" صادر شد!

هفت صبح نوشت: «امیر مهدی ژوله که این روزها به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «خنداننده شو۳»حضور دارد، مدتی است که نگارش سریال جدید مهران مدیری را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را خود ژوله در برنامه ویژه «خندوانه» که اختصاص به معرفی داوران داشت، اعلام کرد.

ژوله روز گذشته با اشتراک گذاشتن یک استوری از گروه نویسندگان سریال مدیری رونمایی کرد. طبق اسامی منشن شده در این استوری، هدی ایزدی و زهرا افشاری که سابقه همکاری با مهران مدیری را دارند، در این پروژه به عنوان نویسنده با او همکاری میکنند. دیگر نویسنده گروه که در این استوری معرفی شده فاطمه راست گفتار است.

چرا مهران مدیری در تشییع پیکر عارف لرستانی نبود؟

طبق شنیده ها سریال جدید مدیری هیچگونه ارتباطی با دو سریال قبلی او در شبکه خانگی یعنی «هیولا» و «دراکولا» ندارد و یک اثر کاملا مستقل است. این سریال در اول مارکت تولید می شود و هنوز پلتفرم نمایش دهنده اش مشخص نیست.»

آخرین همکاری امیرمهدی ژوله با مهران مدیری در سریال «دراکولا» بود که تنها به عنوان بازیگر در آن حضور داشت.

کتک خوردن مهران مدیری از حراست تالار وحدت

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهران مدیری امیر مهدی ژوله مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

به گزارش جماران، پیمان جبلی در گفت‌وگویی، درباره اقدامات تحولی در سازمان صداوسیما بعد از برگزاری انتخابات گفت: در مورد اقدامات تحولی بعد از انتخابات، یک تجربه موفقی را رسانه ملی در انتخابات مجلس دوازدهم داشت و آن هم بالا بردن میزان تعامل با مخاطبان در برنامه‌ها بود که یکی از برنامه‌های موفق ما را در شبکه ۳ ملاحظه کردید. 

رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: نکته دوم فراهم کردن امکان و زمینه تضارب افکار و تبادل دیدگاه‌های مختلف و جریان‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که باز هم در برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما مشاهده شد.

وی با بیان این‌که قصد ما این است این برنامه ‌ها ادامه پیدا کند یعنی فضای تبادل و تضارب افکار ادامه پیدا خواهد کرد،‌ خاطرنشان کرد: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که در صداوسیما دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

جبلی درباره این‌که آیا در سال جدید این امکان فراهم خواهد شد تا کسانی که در گذشته با این سازمان همکاری داشته‌اند بازگردند، گفت: بارها گفته‌ام، ما در این دوره از هر کدام از اعضای جامعه بزرگ هنری، فیلم و سریال در کشور که علاقمند به ایفای وظیفه خودشان در قالب همکاری با صداوسیما باشند استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم شما مصادیق این عرض بنده را مشاهده می‌کنید.

وی در مورد برنامه‌هایی که روی آنتن وجود دارد، اظهار داشت: برنامه‌های که در قالب نمایشی و تلویزیونی وجود دارد نشان می‌دهد که ما عملاً میدان همکاری با چهره‌ها و هنرمندان را هیچ نبسته‌ایم و این عرصه برای هنرمندان و آفرینندگان پیام و محتوا وجود دارد که از ظرفیت صداوسیما برای خدمت به مردم استفاده کنند.

رئیس سازمان صداوسیما درخصوص ساخت سریال الف ویژه در سال ۱۴۰۳ گفت: دو سریال الف ویژه «سریال حضرت موسی و حضرت سلمان» طبق برنامه ریزی به صورت منظم پیش می‌رود، سریال‌های دیگر را هم ان‌شاالله در دستور کار خواهیم داشت که البته با استفاده از فناوری‌های جدید بتوانیم با هزینه کمتر و سرعت بیشتر تولید کنیم. عجالتا ما تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش سریال‌مان پر شده است یعنی کاملا دست‌مان پر است و هم اکنون ۱۸ سریال جلوی دوربین و حدود ۴۰ فیلمنامه در مرحله پیش تولید است به همین ترتیب این چرخه وجود دارد.

دیگر خبرها

  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • (ویدیو) صحبت‌های معنادار «ژوله» که بازهم وایرال شد
  • صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)
  • طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود