Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دبیر فدراسیون تنیس در این باره بیان کرد: افراد شرکت کننده در کلاس مربیگری درجه ۲ از طریق هیات استان تهران و البرز ثبت نام شده بودند و در لیستی که هیات تهران ارائه داده بود نام او هم وجود داشت. از نظر خود من اولویت با افراد دیگر هم بوده است اما بیش از چهار سال بوده که نامبرده کارت مربیگری درجه ۳ خود را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کارت را هم در زمان آقای شایسته رئیس پیشین فدراسیون دریافت کرده بود.

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که پسر وزیر پیشین ورزش و جوانان واجد شرایط برای حضور در کلاس مربیگری درجه ۳ بوده است؟ تصریح کرد: بله نام او در لیست انتظار هیات تنیس استان تهران بود و شرایط لازم را داشت. برای دریافت کارت مربیگری درجه ۲ شرایطی لازم است اینکه فرد کارت مربیگری درجه ۳ خود را دریافت و چهار سال هم از دریافت آن گذشته باشد. به زبان انگلیسی مسلط باشد و سابقه بازی حرفه ای داشته باشد. او شرایط دیگر را داشت در جام حذفی و لیگ سال گذشته بازی کرده بود بنابراین جمع بندی هیات این بود که امکان حضور در کلاس را دارد.

وی ادامه داد:  مسئله این است که این دوره کم برگزار می شود و به نظر خود من اولویت باید با بازیکنان تیم ملی باشد که شرکت کنند اما کمیته آموزش هیات ها تصمیم گیرنده نهایی هستند  و براساس نظر فدراسیون نیست که حالا افراد را کم و زیاد کنیم.  تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم این بود که یک دوره دیگر برگزار کنیم. واقعیت این است که کلاس مربیگری درجه ۳ به ۲ خیلی کم در ایران برگزار شده است از این رو تصمیم گرفته شد که دو دوره کلاس مربیگری درجه ۲ برگزار شود و  هفته دوم آن هم شروع شده است.

دبیر فدراسیون در مورد اینکه پسر وزیر هزینه حضور در کلاس ها را پرداخت کرده بود یا خیر و اطلاعی هم از این داشتند که فرزند رئیس پیشین ورزش و جوانان است؟ تاکید کرد: بله، هزینه را پرداخت کرده است و مانند بقیه در کلاس بود و امتحان داد. من لیست را که دیدم  نامش بود اما نمی دانستم پسر آقای وزیر است و بعدا متوجه شدم.

کد خبر 648582 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان مسعود سلطانی‌فر تنیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان مسعود سلطانی فر تنیس کلاس مربیگری درجه مربیگری درجه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است