Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اساسنامه فدراسیون‌ها در این مورد صراحت دارد که حدنصاب بر اساس تعداد حاضرین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون بوکس اظهار داشت: مجمع فدراسیون بوکس، طبق اساسنامه جدید و کاملا منطبق با قانون برگزار شد و آقای ثوری اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت ورزش در جهت حمایت از مجمع از همان یک رأی خود هم صرف نظر کرد تا جامعه هر فدراسیون، کاندیدای خود را انتخاب و به او رأی بدهند.

کلهر در مورد تعداد اعضای حاضر در مجمع تکواندو تصریح کرد: اساسنامه در این مورد صراحت داد که حدنصاب بر اساس تعداد حاضرین است. بنابراین فارغ از این که شخص حاضر، رأی می‌دهد یا نمی‌دهد، ملاک حاضرین هستند و بر همان اساس، شمارش انجام می‌شود.

وی در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو و 29 رأی هادی ساعی گفت:‌ اینکه عدد 29.5 رای به سمت 29 یا 30 گرد شود، محل اختلاف است. قرار است بخش حقوقی، نظر خود را اعلام کند و نتیجه رسمی توسط وزارت ورزش اعلام خواهد شد. نکته مسلم این است که تعداد حاضرین ملاک است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتصاب محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی را پیش‌رو داریم، مشخص شدن معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی برای بهتر آماده شدن کاروان ایران نیز کمک بزرگی خواهد بود.

کلهر در مورد لزوم انتخاب 5 نفر از اعضای هیئت رئیسه در مجمع انتخاباتی اظهار داشت: ممکن است به هر دلیلی اعضایی وجود نداشته باشد ولی امروز تاکید شد که قبل از برگزاری هر مجمعی باید تکلیف اعضا مشخص شود و انتخاب آنها باید با حضور نماینده وزارت باشد.

او در مورد اختلاف بین رئیس فدراسیون کشتی و وزارت ورزش افزود: من از طریق برخی کانال‌های غیررسمی مطلع شدم و اطلاعی ندارم.

کلهر در مورد حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: موضوع حذف استقلال و پرسپولیس توسط کمیته مشخصی پیگیری می‌شود و اخبار آن را نیز همان کمیته اعلام می‌کند. من جزئیات قضیه را نمی‌دانم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
انتهای پیام/
 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت