Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در جریان بازدید رئیس و عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از ایستگاه‌های در حال تکمیل خط ۶ مترو، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ۴ ایستگاه از بخش میانی این خط، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی متروی تهران، یکی از اولویت های شرکت مترو در دوره کنونی مدیریت شهری و تکمیل ایستگاه های باقی مانده خطوط ۶ و ۷ است و به این منظور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، پیگیر موضوع مذکور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون مربوطه و علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل، ضمن حضور در نشست بررسی پیش نیازهای افتتاح به موقع ایستگاههای خط ۶ که در کارگاه خیابان بهار شیراز برگزار شد، در ادامه به ایستگاه‌های میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر(عج)، کارگر و پارک لاله سرکشی کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی این ایستگاه ها قرار گرفتند؛ ایستگاه هایی که در صورت تامین به موقع منابع مالی، سال آینده در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی متروی تهران، نکته حائز اهمیت در این بازدید، تقاضای دست‌اندرکاران اجرایی ایستگاههای خط ۶ مترو از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حمایت از روند تامین ۳ هزار میلیارد تومان برای سال آینده بود تا به موجب این امر، ۷ ایستگاه و ۱۴کیلومتر مسیر خط مذکور در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد. در صورت تحقق این مهم، امکان بهره برداری پیوسته از ۳۲ کیلومتر مسیر خط ۶ از دولت آباد تا محدوده کن و سولقان میسر خواهد شد؛ ضمن اینکه ایستگاه های تقاطعی خطوط یک و ۳ با خط ۶ نیز افتتاح شده و بهره‌وری شبکه خطوط مترو به نوبه خود ارتقاء خواهد یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران آخرین تین روابط عمومی مترو حمل و نقل شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران کمیسیون عمران و حمل نقل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند