Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری پیش از ظهر شنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری رودسر با تأکید بر ضرورت بررسی و پایش موضوعات مختلف این شهرستان از سوی سرپرست جدید، اظهار کرد: باید موضوعات بخش‌های مختلف شهرستان رودسر مورد پایش و رصد قرار گیرد.

وی شرایط شهرستان را مثبت و مساعد دانست و گفت: یکی از انتقادات به دولت کند بودن حرکت در برخی امور است که باید در این بخش‌ها تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، اضافه کرد: باید با مدیریت همه جانبه تلاش کنیم تا مشکلات و معضلات جامعه برطرف شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه طول لات رحیم آباد اختصاص یافته است، تأکید کرد: آب منطقه‌ای باید در اجرای این پروژه سرعت بیشتری داشته باشد.

کد خبر 5394738

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صفری مجلس شورای اسلامی رودسر تصفیه خانه قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه شهید گمنام سیلاب ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه تشییع شهدا شهید سلیمانی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار مهدی زاده شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب در مازندران از اجرای پروژه‌های باکیفیت در سطح استان قدردانی کرد و گفت: پیش بینی شده در دولت سیزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار شود که تا کنون ۶۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز آن محقق شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اولویت دار فاضلاب مشخص و در سطح وزارت خانه به صورت هفتگی بررسی و رصد می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها دارای اهمیت ویژه ای هستند که برای اجرای آن اعتبارات لازم هم تخصیص می‌یابد و در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

مهدی زاده، با اشاره به اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس گفت: این طرح یکی از طرح‌های اولویت دار ماست که انتظار می‌رود امسال وارد فاز بهره برداری شود.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از سخنانش به بازدید از طرح‌های آبرسانی روستایی در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوب و با کیفیت در بخش آب و فاضلاب در این استان درحال اجراست.

وی ادامه داد: در سال گذشته، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی روستایی تعریف شد که این طرح‌ها در ۵ هزار روستا محقق شد و تلاش می‌شود مابقی نیز در سال جاری به اتمام برسد.

مهدی زاده، با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان آب و فاضلاب مازندران در تأمین آب شرب مشترکین گفت: این تلاش‌ها منجر شد تابستان سال گذشته با کمترین چالش پشت سر گذاشته شود.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران نیز در گفتگویی هدف از این بازدیدها را ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا در این استان دانست و تصریح کرد: پس از این بازدیدها، تأمین اعتبار و ردیف‌های قانونی آنها نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6081458

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه