Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰میلیارد ریال به راههای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون  با اشاره به خسارت ۲۰۰میلیارد ریالی باران به راه‌های شمال سیستان وبلوچستان، بیان کرد: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان- سفیدآبه و میل نادر- سفید آبه اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه ، کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان  به جز محور میل نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است ،باز و تردد در آنها امکان پذیر است، گفت:  امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

کرد خاطر نشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای سیستان و بلوچستان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد