Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: اگر اقدامات موثر هنچون لایروبی رودخانه ها و... در سال ۹۹ نبود و اگر یک هفته آماده باش ستاد بحران و بسیج امکانات دولتی، شهرداری ها و ... نبود، خسارات بیش از اینها بود و ما باران حدود ۲۴۰ میلیمتر با کمترین خسارت تجربه کردیم لذا آمادگی خیلی مهم است.

علی زینی وند عصر امروز ۱۸ دی ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: با وجود آنکه این برنامه مقارن با سیل جنوب شد اما با هم افزایی که بین مسئولین وجود داشت هر دو آنها به خوبی مدیریت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما اکنون در وضعیت مبهم هستیم و سویه جدید تاثیرات خودش را در دنیا گذاشته است و کشور ایران وضعیت باثباتی همراه با نگرانی دارد و حتما باید سناریو بدبینانه در دستور کار قرار دهیم.

استاندار کرمان تاکید کرد: کمیته ها وضعیت خود را بازیابی و برنامه هایشان را بازنگری کنند و کاستی های بیمارستان ها بررسی شود و بدانید آمادگی در بالاترین سطح ضرر ندارد.

وی در ادامه گریزی به سیل اخیر در جنوب زد و گفت: اگر اقدامات موثر هنچون لایروبی رودخانه ها و... در سال ۹۹ نبود و اگر یک هفته آماده باش ستاد بحران و بسیج امکانات دولتی، شهرداری ها و ... نبود، خسارات بیش از اینها بود و ما باران حدود ۲۴۰ میلیمتر با کمترین خسارت تجربه کردیم لذا آمادگی خیلی مهم است.

زینی وند اظهار کرد: طبق تاکید رئیس جمهور بر بازگشایی دانشگاه ها و با توجه به واکسیناسیون لزومی بر غیرحضوری بودن کلاس های آموزشی نداریم، روسای دانشگاه‌ها جمع بندی دقیق از موانع بازگشایی داشته باشید تا در صدد رفع آنها برآییم.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: در بحث واکسیناسیون نباید به اخبار غیرعلمی توجه نکنید.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: پنج شهر در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و شهر قرمز نداریم.

وی تاکید کرد: موانع حضوری برگزار شدن کلاس های دانشگاه ها احصاء در راستای رفع آنها برآییم و حتما ترم جدید کلاس ها حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کرونا در ایران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان او نیمه اول خوبی را سپری نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • اعلام آمادگی رایزن فرهنگی ایران در مالزی برای همکاری در پروژه هنر مساجد جهان