Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: میزان برآورد‌های خسارت ناشی از سیل در استان‌هایی از جمله هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که این میزان خسارت توسط سازمان بحران به سازمان برنامه و بودجه باید اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهریاری هم اکنون محور‌های اصلی و شریانی بندرعباس به بندر خمیر و بندر خمیر به بندر لنگه در استان هرمزگان و بندر کنارک به چابهار مسدود است و همچنین ۱۴۷ محور روستایی از ۶۸۶ محوری که دچار آسیب شده بودند، مسدود است.

هفته گذشته به دلیل وقوع بارش‌های سیل آسیا در شهر‌های جنوبی کشور بسیاری از راه‌های اصلی، فرعی و ابنیه‌های فنی و همچنین واحد‌های مسکونی دچار خسارت شدند، این در حالی است که پیش از این سازمان هواشناسی کشور هشدار‌هایی را بابت وقوع سیل داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل محور اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق

به علت بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی، دو محور مواصلاتی در شرق هرمزگان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اکنون محور جکدان به جاسک در محدوده رودخانه شریفی و محور گوهران به قلعه گنج در محدوده آبنمای گوهران مسدود است و تلاش برای بازگشایی این دو محور ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: به علت بارندگی، برق لاورمیستان بستک و غرب قشم نیز قطع شده است.

وی گفت: مأموران اتفاقات برق در حال رفع مشکل برق این مناطق هستند.

بر اثر بارش باران، محور بندرخمیر به بندرلنگه در کیلومتر ۱۵، محدوده آبنمای کنخ مسدود است. رانندگان می‌توانند از محور جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه رفت و آمد کنند.

برق برخی از مناطق هرمزگان وصل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از وصل شدن برق روستای لاورمیستان شهرستان بستک و جزیره هرمز که بامداد امروز بر اثر بارندگی قطع شده بود، خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون برق برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس و غرب جزیره قشم قطع است، گفت: تلاش برای وصل برق تمام مناطق استان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، با ورود سامانه بارشی به بندرعباس برق قسمت‌هایی از محله گلشهر شمالی نیز قطع شد که براساس گزارش‌های مردمی برق منازل در خیابان دانشگاه و خیابان کشاورز این منطقه نیز تاکنون قطع است.

کد خبر 745176

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ استان‌هایی که امروز بعدازظهر بارانی می‌شوند
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان