Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در خصوص جذب برخی نیروهای خدماتی بدون طی مراحل فراخوان و مصاحبه در سازمان نظام مهندسی استان بعنوان کارمند گفت: در دوران مسئولیت بنده هیچ نیروی خدماتی بعنوان کارمند در سازمان تبدیل وضعیت نشده اند و هرگونه تبدیل وضعیتی هم در این خصوص بوده مربوط به دوران گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین مرادزاده در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که اخیرا مشاهده شده است برخی نیروها ابتدا به صورت خدماتی جذب و پس از عادی شدن شرایط به نیروی کارمندی در سازمان نظام مهندسی تبدیل وضعیت می شوند، اظهار کرد:مواردی به این شکل در سازمان بصورت کارمندی مشغول به فعالیت هستند که مربوط به دوران گذشته است. 

وی ادامه داد: بکارگیری نیروهای خدماتی در مشاغل کارمندی سازمان نیز بنا به ضرورت صورت گرفته و موقتی است، تا فراخوان جدید برای شغل کارمندی اعلام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی افزود:هرگونه جذب نیروی جدید در بخش کارمندی سازمان نظام مهندسی ساختمان طبق نظام نامه بر اساس فراخوان و بصورت آزمون و مصاحبه صورت می گیرد و جدیدا هم برای چندین شغل فراخوان جذب صادر شده است و نیروهایی که بصورت موقت از بخش خدمات بکارگیری شده اند پس از اعلام فراخوان و مشخص شدن فرد جدید بر اساس مصاحبه و آزمون به شغل قبلی خود برمی گردند.

وی در خصوص انتظار اعضای مهندسین سازمان مبنی بر اولویت قرار گفتن در جذب و استخدام در سازمان اظهار کرد:مهندسین فعال در بخش بازرسی سازمان نیز می توانند در بخشهای مختلف سازمان پس از طی مراحل فراخوان و مصاحبه جذب شوند.

مرادزاده اظهار کرد: نهادهای نظارتی بر روند فراخوان و جذب در سازمان احاطه داشته و در طول مسئولیت بنده هیچگونه جذب و بکارگیری خارج از چارچوب و ضوابط نداشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «رانیل دیکره مسینکه» در مراسم افتتاح پروژه چند منظوره اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا که با حضور رئیس جمهور ایران و وزیر نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی از دولت ایران و شرکت‌های مهندسی ایرانی به منظور اجرای این پروژه عظیم فنی – مهندسی صنعت آب و برق، گفت: دشواری‌ها و چالش‌های بسیاری در مسیر پیشبرد و عملیاتی کردن این پروژه عظیم در سریلانکا وجود داشت اما به همت مهندسان ایرانی با وجود همه این محدودیت‌ها، در نهایت پروژه بزرگ و چند منظوره اومااویا نهایی و به مرحله اجرا رسید.

وی با اشاره به تمدن کهن و باستانی دو کشور ایران و سریلانکا فزود: خوشبختانه امروز شاهد قرار گرفتن دو کشور دارای تمدن کهن و سیستم‌های آبیاری باستانی به منظور همکاری در زمینه اجرای پروژه‌های مهندسی شده انتقال آب و تولید برق هستیم.

رئیس جمهور سریلانکا بیان کرد: پیشبرد طرح‌های صنعت آب به  منظور بهره‌برداری از منابع آبی موجود به نفع مردم ساکن در این منطقه خواهد بود و خوشبختانه در کنار اجرای پروژه بزرگ انتقال آب و نیز تولید و توزیع برق توسط متخصصان ایرانی، این دانش و تکنولوژی به مردم سرزمین سریلانکا منتقل شد.

به گفته وی، بی تردید بدون همکاری ایران و انتقال توانمندی و تکنولوژی مهندسان ایرانی انجام این پروژه بزرگ و انتقال آب به مناطق دارای بحران و تنش آبی سریلانکا غیرممکن بود.

دیکره مسینکه با تأکید بر اینکه مهارت‌ها و تکنولوژی‌ فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: ایران نمونه کشوری است که موفق شد تکنولوژی و دانش فنی را در همه حوزه‌ها با خوداتکایی ایجاد کند، ارتقا دهد و پیشرفت‌های چشمگیری را در این مسیر کسب کند.

وی بیان کرد: ایران و سریلانکا به عنوان دو کشور جنوب آسیا در صدد کسب هویت و استقلال خودشان هستند و بی‌تردید اجرای پروژه‌هایی در سایه همکاری‌های مشترک بین دو کشور، رویکرد این کشورها را در تحققق استقلال هویتشان تقویت می‌کند.

رئیس جمهور سریلانکا گفت: به واسطه اجرای پروژه بزرگ و چند منظور اومااویا، ایران توانست با بهره‌مندی از ظرفیت و توان متخصصان خود، از طریق سدسازی آب را به منطقه خشک انتقال دهد که با نعمات فراوانی برای آیندگان نیز همراه خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • خدمات فنی ـ مهندسی ایران در سریلانکا
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود