Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: چالدران دارای بیش از ۲۶۰هزار راس دام سبک و سنگین است.

عبدالله نژاد امروز ۱۸ دی ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی چالدران با اعلام اینکه این شهرستان یکی از قطب های مهم دامپروری دراستان است، افزود: باید در جهت حمایت از دامداران منطقه توجه خاصی به این قشر زحمت کش انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه چالدران دارای بیش از ۲۶۰هزار راس دام سبک و نزدیک به ۶۰۰۰راس  دام سنگین است، افزود: در جهت کنترل هرگونه بیماری دامی باید واکسن های لازم به این تعداد دام تزریق شود.

 فرماندار چالدران همچنین از طرح رسته دام سبک توسط بنیاد علوی در چالدران خبرداد و گفت :در قالب اجرای این طرح دوقلو زایی در بین دام های سبک این شهرستان افزایش یافته است.

پیام مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در چالدران  نیز در این جلسه با اعلام اینکه وجود بنیاد علوی در چالدران ظرفیت بزرگ در جهت توسعه چالدران است، افزود :در جهت پیشبرد برنامه های دامپزشکی در چالدران می توان از ظرفیت این نهاد به نحو احسن استفاده کرد که همت مسیولین را می طلبد.

به گزارش ایسنا،  وی با اعلام اینکه امسال بیش از ۲۵هزار راس دام در ردیف اجرای طرح رسته دام سبک قرار گرفته است، افزود: از سال آینده نیز ۴۰۰۰ راس دام سنگین در قالب این طرح قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دام سبک راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این پویش از پنجم بهمن ماه گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن در ۲۳ فروردین ادامه داشت.

وی اضافه کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش های فرهنگی اینچنین شاهد سازش های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

دیگر خبرها

  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان در طبیعت شهر قطور + تصاویر
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد