Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه وعکس تدبیر زندگی با اشاره به استقبال کم نظیر از این رویداد فرهنگی،هنری و اجتماعی گفت: آثار ارسالی به این جشنواره به نسبت به دو دوره گذشته رشدی کم سابقه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سیدمحمدرضا حسینی اظهار کرد: فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با محوریت خانواده و ازدواج مهرماه امسال اعلام شد و با تمدید یک هفته ای آن سرانجام هفته گذشته این مهلت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه سومین دوره این جشنواره با استقبال کم نظیر علاقمندان به حوزه فیلم وعکس ازسراسر کشورهمراه بوده است و حدنصاب جدیدی در این دوره را شاهد بوده ایم.

حسینی تصریح کرد: بر اساس آمار در بخش فیلم کوتاه و در 4 محور داستانی، مستند،انیمیشن واستعداد جوان 761 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش عکس که برای نخستین بار به این جشنواره افزوده شده 589 اثر دریافتی داشته ایم که آمار قابل توجهی محسوب می شود.

دبیر سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه وعکس تدبیر زندگی با اشاره به گستردگی آثار ارسالی به جشنواره از تمام نقاط کشور گفت: مشارکت علاقمندان به حوزه عکاسی وفیلمسازی ازتمام استان ها در تخصصی ترین جشنواره کشور یک اتفاق فرخنده و مثبت درحوزه تولیدات مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج محسوب می شود و آینده ای روشن را پیش روی این جشنواره ترسیم می کند.

حسینی در پایان گفت: با معرفی هیئت انتخاب و هیئت داوران در روزهای آینده فرایند معرفی آثار راه یافته به بخش مسابقه و درنهایت داوری ها انجام  و برترین های این جشنواره در قالب مراسم اختتامیه در کرج معرفی و مورد تقدیر واقع خواهند شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خانواده ازدواج عکس البرز کرج فیلم کوتاه ازدواج و خانواده تدبیر زندگی سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، الهام زارع زاده در نشست خبری جایزه ملی داستان و بازآفرینی با تشریح بخش‌های مختلف این رویداد گفت: بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه ها، هنرمندان، نویسندگان و داستان نویسان را با روش بازآفرینی آشنا می‌کند و شامل موضوعات علمی است.

دبیر اجرایی جایزه ملی داستان و بازآفرینی درباره شرایط شرکت کنندگان تاکید کرد: به علت اهمیت و تازگی موضوع بازآفرینی هیچ گونه محدودیتی برای شرکت کنندگان نداریم و همه علاقمندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند، در این جایزه ملی شرکت کنند.

زارع زاده افزود: نویسندگان و داستان نویسان می‌توانند، آثار متعددی در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال کنند که هرکدام به طور جداگانه داوری و ارزیابی می‌شود.

وی درباره داوری آثار گفت: پس از دریافت آثار، داوران در بخش‌های مختلف ارزیابی‌های جداگانه‌ای خواهند داشت و از هر بخش ۱۰ اثر به عنوان برتر انتخاب می‌شود.

دبیر اجرایی جایزه ملی داستان و بازآفرینی افزود: امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد و مراسم اختتامیه این جایزه نیز پاییز امسال با معرفی نفرات برتر در حوزه هنری اصفهان برگزار خواهد شد.

اعلام جوایزه برترین آثار

همچنین در این نشست احمد نوری رئیس جایزه ملی داستان و بازآفرینی در خصوص جوایز نفرات برگزیده گفت: در بخش رمان جوایز صد، ۵۰ و ۳۰ میلیون تومانی به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود و در بخش داستان کوتاه ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش داستان کوتاه کوتاه ۲ جایزه، پنج میلیون تومانی و در بخش جستارنویسی ۲ جایزه ۱۰ میلیون تومانی به بهترین آثار اهدا می‌شود و در بخش طرح داستان از ۱۰ اثر برتر به ارزش ۳۰ میلیون تومان برای تولید حمایت خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند، آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک