Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نیمه اول بازی دو تیم پرسپولیس و پدیده در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که هر دو گل این بازی، گل به خودی بودند.

پرسپولیس در حالی که در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی سه موقعیت خوب گلزنی را از سوی وحید امیری و عیسی آل کثیر از دست داد، درنهایت با گل به خودی مسعود زائر در دقیقه ۳۱ به برتری رسید و جالب این که ۱۵ دقیقه بعد در حالی که پدیده ای‌ها صاحب ضربه کاشته شده بودند، روی ارسالی که روی دروازه پرسپولیس داشتند، از سوی وحید امیری مقابل پرسپولیس به گل رسیدند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند، البته با دو گل به خودی مسعود زائر و وحید امیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند.

در این تمرین که یک ساعت به طول انجامید بازیکنان طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر فنی، به کار با دستگاه‌های بدنسازی پرداختند و وزنه زدند.

په‌په لوسادا، بدنساز اسپانیایی پرسپولیس در هفته‌های حساس پایانی کار بسیار مهمی برای آماده نگه داشتن بازیکنان با برنامه‌هایش دارد و شاگردان اوسمار باید در هر بازی تا دقیقه آخر آماده باشند.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی برنامه مخصوص خود را دنبال کردند.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • لطف شهاب زاهدی به پرسپولیس و خودش / بازیکنی که ۴۰ درصد امتیازات تیمش را گرفت!