Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:57:16 GMT

سولدو: برتر از فجر سپاسی بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۵۵۹۲

سولدو: برتر از فجر سپاسی بودیم

سرمربی تراکتور تبریز گفت: تراکتور در مجموع برتر از فجر سپاسی بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، زونیمیر سولدو پس از تساوی یک - یک تراکتور تبریز مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: می‌دانستیم این بازی و کسب امتیازات آن برای دو تیم واجب و بسیار مهم بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که به گل نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فجر سپاسی در نیمه دوم به مدت 15 دقیقه بهتر بود و گلزنی کرد. در ادامه کل بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که گل تساوی را هم زدیم. تراکتور در مجموع برتر از فجر سپاسی بود.

ادامه خبرهای بد از باشگاه تراکتور؛ قسط دوم مطالبات کنستانت پرداخت نشد

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فجر سپاسی تراکتور تبریز فجر سپاسی تراکتور تبریز فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 6079234 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)