Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نادری به عنوان سرپرست فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، نادر نادری در حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصابات جدید در استانداری البرز/ فرماندار اشتهارد و مشاور اجتماعی استاندار منصوب شدندسرپرست جدید محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست منصوب شدرئیس "ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های محرومیت‌زدایی" استان مرکزی منصوب شد+سوابق

در این حکم آمده است: نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول کنید. 

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

پیش از این یاور محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بود.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای استان کرمانشاه آموزش فنی و حرفه ای منصوب شد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد عظیمی امروز در یک نشست خبری با تشریح مأموریت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: در حال حاضر تدوین استاندارد‌های آموزش و شایستگی، ارایه آموزش‌های مهارتی، تخصصی و فنی و آموزش‌های نرم از طریق مراکز آموزش دولتی و خصوصی از جمله مأموریت‌های این سازمان است و بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی فعالند و ۴۸۰۰ کارگاه آموزشی در دل مراکز آموزش دولتی درحال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این سازمان با سابقه ۵۰ ساله تا سال قبل فاقد اساسنامه بود و در سال قبل با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان دارای اساسنامه شد و اساسنامه سازمان به تصویب رسید.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای در ادامه از ارائه ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوره آموزش در سال گذشته در بخش دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها نسبت به دوره مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

عظیمی میزان صدور مجوز‌ها آموزشگاه‌های آزاد در سال گذشته را ۱۷ هزار و۶۵۰ مجوز ذکر کرد و گفت: نسبت به دولت قبل در این بخش ۳۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

به گفته وی ۲ میلیون نفر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال قبل انجام شده است که نسبت به دوره قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

معاون وزیر کار گفت: ۴۸۰۰ کارگاه آموزشی هم درکشور داریم و ۳۶ هزار مجوز آموزشگاه آزاد هم صادر کردیم که ۲۲ هزار مورد آن فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • «ایران جوان بمان» در کرمانشاه