Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزوه استان‌ها - معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کارهای زیادی باید در معاونت دانشگاهوعلوم‌ مزشکی کردستان صورت بگسرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهرام دارایی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: امیدوارم آرامش کردستان همراه با توسعه و پیشرفت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو افزود: کارهای زیادی باید در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان صورت بگیرد و ما نیز در این راه همراه این دانشگاه خواهیم بود.

فریدون عبدالملکی، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: سلامت یک مقوله بسیار مهم در کنار امنیت هر جامعه است و طبیعتا نبود آن جامعه را با تهدید مواجه می‌کند.

وی افزود: باید به ارزش‌ها که مهمترین آنها حفظ جایگاه اسلامی، عدالت در توزیع منابع، استفاده درست از منابع، رضایتمندی چه در خدمت دهندگان و چه در خدمت گیرندگان بها داده شود.

عبدالملکی تصریح کرد: در نظام سلامت مهمترین سرمایه افراد خدمت دهنده به مردم هستند و در این جنگ کرونا این مهم به خوبی نمایان شد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشجویان علوم پزشکی به عنوان سرمایه‌های انسانی همواره نور چشمی‌های دانشگاه خواهند بود و دانشگاه با تمام توان در کنار آنها خواهد بود.

جبران ضعف‌های دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان مستلزم تلاش دوچندان استرئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس: مسئله سلامت مردم در اولویت قرار گیرد

فرزین رضاعی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان‌ نیز اظهار کرد: آنچه در دو سال ریاست بنده اتفاق افتاده است عملکرد تیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان و نتیجه ایثار خانواده علوم پزشکی است.

وی افزود: با وجود فشارهای داخلی و خارج از مجموعه انتصاب و انتخابی جز شایسته‌سالاری در پست‌های دانشگاه علوم پزشکی در دوران ریاست بنده انجام نشد.

رضاعی بیان کرد: بنده سعی کردم که رئیس دانشگاه را پدر یک مجموعه جلوه دهم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان با گرامیداشت یاد شهدا سلامت ادامه داد: یاد و خاطره این شهدا همانند دیگر شهدای استان برای همیشه جاودان خواهد بود.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش غربالگری سلامت قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت در اردبیل اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده محور توسعه جامعه برگزار می شود تا به این موضوع در نظام خانواده و اجتماع بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: 75 طرح عناصر موثر در حوزه سلامت مربوط به سایر بخش های خارج از دانشگاه علوم پزشکی است و ضرورت دارد در آگاهی بخشی به عموم مردم و ارتقای سلامت اقدامات و حرکت های موثری را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی اصلی ترین رکن توسعه است توجه به سلامت این نیروی انسانی با اهمیت به نظر می‌رسد و باید جلوی تولید بیماری های غیرواگیر که در جامعه آسیب هایی را به همراه دارد به حداقل برسد.

محمدیان از چاقی، مصرف بی‌رویه غذاهای فست فودی، مصرف دخانیات و بیماری های زمینه ای به عنوان عامل تهدیدکننده سلامت مردم جامعه یاد کرد و گفت: باید آگاهی مردم را در این حوزه ارتقا داده و به افزایش مولفه های سلامت و توجه به آن کمک کرد.

وی افزود: طرح غربالگری سلامت گروه های مختلف جامعه به ویژه گروه سنی 40 تا 60 سال مورد توجه است که سال گذشته بیش از 800 هزار نفر در استان تحت غربالگری سلامت اعم از فشار خون و دیابت قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته سلامت شاهد افتتاح پایگاه جامع سلامت در شهر اردبیل و اهدای 11 دستگاه خودرو و آمبولانس به مراکز بهداشتی و درمانی استان هستیم که 24 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

محمدیان ادامه داد: در شهرک مخابرات اردبیل پایگاه سلامت افتتاح و بیش از 10 هزار نفر از مردم این شهرک از خدمات حوزه بهداشت و درمان بهره مند شدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان