Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان درنامه‌ای از حمایت‌های وزیر میراث فرهنگی کشورمان، مهندس ضرغامی برای انتخاب سمرقند به‌ عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال 2023 قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه تشکر عزیز عبدالخاکیموف معاون نخست‌وزیر و وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان به عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران آمده است:
«جناب آقای سید عزت‌الله ضرغامی
وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران از حمایت‌های ارزنده جنابعالی و دولت جمهوری اسلامی ایران از نامزدی شهر باستانی سمرقند به‌عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال 2023 به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رویداد‌های گردشگری، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما تصمیم دولت شما را به‌عنوان شاهد واضحی از روابط دوستانه و عالی بین کشورهایمان می‌دانیم. نتایج رای‌گیری به‌صورت واضح و قانع کننده‌ای نشان داد که جامعه جهانی تلاش‌هایی را که با مدیریت رئیس‌جمهور ازبکستان، آقای شوکت میرضیایف برای توسعه بخش گردشگری و تقویت وجهه ازبکستان در سطح جهانی انجام گرفته است، در نظر دارد.
ما معتقدیم که رویداد‌های سطح بالا در ازبکستان بدون شک به ارتقای بیشتر ظرفیت گردشگری کشور و تبدیل سمرقند به یکی از مراکز گردشگری کمک خواهد کرد. مشتاقانه منتظر دیدار جنابعالی در ازبکستان برای شرکت در بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2023 در شهر باستانی سمرقند خواهم بود. فرصت را غنیمت شمرده و برای جنابعالی و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و تندرستی و همچنین موفقیت در انجام کار‌های عالی را دارم.
عزیز عبدالخاکیموف
معاون نخست وزیر و وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی