Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@04:03:12 GMT

رئیسی فردا به مجلس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۶۰۲

رئیسی فردا به مجلس می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱، اظهار داشت: فردا یکشنبه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد تا نمایندگان موافق و مخالفت کلیات در این باره اظهار نظر کرده و در نهایت تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: فردا (یکشنبه ۱۹ دی) رئیسی هم در صحن علنی مجلس حاضر شده و از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: همچنین قرار است نمایندگان مجلس فردا از رئیس جمهور درباره اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی سوالات خود را مطرح کنند تا وکلای مردم از اقدامات دولت در جهت اصلاح یا حذف این ارز مطلع شوند زیرا مهم ترین دغدغه مجلس در لایحه بودجه سال آینده اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

سلیمی با انتقاد از گرانی ها، بیان داشت: هنوز که ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلاح نشده است شاهد افزایش قیمت ها در کشور هستیم از این رو قرار است فردا (یکشنبه) رئیس جمهور درباره گرانی‌ها اخیر و همچنین نحوه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی توضیحاتی اراده دهد.

لایحه بودجه سال آینده، ۲۱ آذرماه از سوی دولت به مجلس ارسال شد؛ کلیات لایحه در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس بررسی شده و به تصویب رسید. صحن علنی مجلس هم در باره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ فردا (یکشنبه) تصمیم گیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۱ سید ابراهیم رئیسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ ارز ۴۲۰۰ تومانی کلیات لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.   به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.   گفتنی است  سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی یا سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع (به‌اختصار: سپند) سازمانی دولتی است که زیرمجموعهٔ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. ریاست این سازمان برعهده محسن فخری‌زاده تا پیش از ترور و شهادت وی بود.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد