Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همه شرایط و امکان های لازم در اردوی آماده سازی ملی پوشان پارادو و میدانی فراهم شده است تا اعضای این تیم در پایان این اردو به آمادگی خوب و مناسبی برای حضور در مسابقات پارااسیایی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید بنی تمیم عصر امروز شنبه 18 دی ماه 1400 در حاشیه بازدید از اردوی آماده سازی تیم ملی پارادوو میدانی کشور که در اهواز آغاز شده اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی پارادومیدانی کشور که خود را برای حضور رقابت های پارا آسیایی چین آماده می کند، بتواند نتایج خوب و شایسته ای را برای کاروان ورزشی ایران به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همه شرایط و امکان های لازم در اردوی آماده سازی ملی پوشان پارادو و میدانی فراهم شده تا اعضای این تیم در پایان این اردو به آمادگی خوب و مناسبی برای حضور در رقابت های آسیایی دست پیدا کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با تقدیر از ملی پوشان خوزستانی حاضر در این اردو، افزود: پنج ورزشکار خوزستانی به این اردو دعوت شده اند که شامل امان‌الله پاپی، صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، حنان کعب‌عمیر و الهام صالحی می شوند همچنین زهره کرم زاده و مهدی فارسی نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

لازم به ذکر است که سردار دانش پژوه فرمانده قرارگاه جنوب کربلا، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش، ناصری مقدم معاون ورزش بانوان و سرپرست هیات جانبازان و معلولین خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان را در این بازدید همراهی کرند. همچنین بنی تمیمی در این بازدید با جمعی از کادر فنی و ورزش کاران گفت و گو کرد./انتهای پیام

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی رقابت چین ایران رقابت اداره کل ورزش و جوانان زهره معاون معاون جانبازان ورزش و جوانان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردوی آماده سازی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب