Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:13:39 GMT

کدام مدارس در روز یکشنبه تعطیل شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۳۰۷

کدام مدارس در روز یکشنبه تعطیل شدند؟

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان پس از تشکیل جلسه در روز  ۱۸ دی ۱۴۰۰ اعلام کرد: نظر به پیش‌بینی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم شرایط پایداری هوا در منطقه اصفهان،  یازدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، شامگاه روز شنبه ۱۸دی ماه ۱۴۰۰ با حضور کلیه اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تشکیل شد و پس از ارائه گزارش‌های کارشناسی و تبادل نظر، موارد زیر برای اعمال در روزیکشنبه نوزدهم دی ماه  به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مقرر شد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فعالیت آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای ِآموزشی  دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز یکشنبه ۱۹ / ۱۰ / ۱۴۰۰ در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد تعطیل و به صورت غیر حضوری و برخط انجام شود.

همچنین اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان موظف شد با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تشدید پایش مضاعف واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده هوا و برخورد قانونی با عوامل افزاینده آلودگی هوا اقدام کند و پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به تشدید برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان موظف شد.

اداره کل صمت نیز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مکلف شد در خصوص ممنوعیت هرگونه فعالیت واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان  اطلاع رسانی نموده و تا حصول نتیجه پیگیری لازم  را به عمل آورد و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص اعلام ممنوعیت انواع فعالیت های ورزشی در فضای باز، پارکه‌ا، بوستان ها و ایستگاه های ورزشی  و نظارت بر اعمال این ممنوعیت اقدام کند.

دیگر مصوبه این جلسه نیز این بود که شهرداری اصفهان موظف شد نسبت به توقف فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی هوا  نظیر خاکبرداری و خاکریزی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان اقدام کند و مقرر شد شهرداری‌های شهرهای اقماری اصفهان نیز از فعالیت‌های منجر به آلودگی هوا و تشدید آن جلوگیری کنند.

این کارگروه در پایان اعلام کرد: به شهروندان اصفهان و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان نیز  توصیه می‌شود با  مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش از افزایش الاینده‌ها جلوگیری کنند و گروه‌های آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی و بانوان باردار نیز از ترددهای غیر ضرور در فضای باز و معابر شلوغ  خودداری کنند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان اصفهان آلودگی هوا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟