Web Analytics Made Easy - Statcounter



پس از پایان دربی نفتی اتفاق عجیبی در رختکن تیم نفت مسجد سلیمان افتاد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر مهمان تین نفت آبادان بود که در این مسابقه نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد.

پس از اتمام بازی و زمانیکه فراز کمالوند در کنفرانس خبری حضور داشت، تعدادی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان که به آبادان رفته بودند وارد رختکن شده و به درگیری با بازیکنان و ضرب و شتم آن‌ها پرداختند! گفته می شود سرپرست تیم در این ماجرا نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه این اتفاق در حالی افتاد که مصطفی سلیمانی معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان امروز در در حرکتی عجیب و مشکوک، در ورزشگاه آزادی تماشاگر ویژه دیدار استقلال و مس رفسنجان بود.

گفته می‌شود این لیدرها، همان‌ افرادی هستند که در فصل گذشته باعث ایجاد اختلاف در تیم و اخراج چند بازیکن به دلیل کم کاری توسط محمود فکری شدند و با توجه به اینکه دست برخی دلالان از تیم کوتاه شده، آن‌ها برنامه‌های هدفمند این چنینی را طراحی می‌کنند.

با توجه به اتفاق امشب، بازیکنان و اعضای کادرفنی اعلام کردند تامین جانی ندارند و حاضر به بازگشت به مسجدسلیمان نیستند.

در این میان سازمان لیگ نیز باید پاسخگو باشد که چرا نظارتی بر برگزاری مسابقات نیست و در هر مسابقه لیگ برتر یا لیگ دسته اول مشکلاتی به خاطر حضور تماشاگران و لیدرها در ورزشگاه ها به وجود می آید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان