Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سوم دی ماه سال گذشته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  استانداری مازندران به همراه مدیرکل ورزش و جوانان از خانه کشتی ساری بازدید کردند.

در پایان این بازدید مفید غلامی راد رئیس سازمان برنامه‌ریزی استانداری مازندران قول داد که اعتبارات لازم برای ساخت خانه کشتی را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( اینجا بخوانید)

با گذشت بیش از یک سال در خانه کشتی استان مازندران هیچ تغییری ایجاد نشده است.

در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان برای وضعیت زمین نساجی مازندران برگزار شد، خبرنگار فارس از دو مسوول درخواست کرد که درباره اعتبار قول داده شده در این بازدید پاسخ دهند که حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: مجموعه کمک‌های که در مدت یک سال گذشته برای مراسم تجلیل از قهرمانان، المپیک، بحث خرید تجهیزات و مرمت و بازسازی خانه‌های کشتی با همکاری سازمان برنامه‌ریزی استانداری عملیاتی شده است.

وی دلیل تاخیر در بهسازی و بازسازی خانه کشتی ساری را درخواست فدارسیون برای تامین اعتبار سه خانه کشتی در استان اعلام کرد و گفت: خانه کشتی ساری هم در لیست تامین اعتبارات فدارسیون قرار گرفته است و اعتبارات اختصاص داده شده برای خانه کشتی را در دیگر سالن‌ها و خانه‌های کشتی مستهلک دیگر نقاط استان هزینه کردیم.

رنگرز ادامه داد: دفترچه فنی مرمت و بازسازی سه خانه کشتی از جمله خانه کشتی را تهیه کردیم  و منتظر اظهار نظر فدارسیون کشتی در این زمینه هستیم و اگر اعتبارات تامین نشده خودمان نسبت به تامین اعتبار و بهسازی این خانه اقدام می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه فدارسیون‌های ورزشی کمکی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت می‌کنند، افزود: برای مابقی فعالیت‌های فنی باید خود فدارسیون ظرفیت‌سازی داشته باشد، متناظر فدارسیون‌ها هیأت‌های ورزشی در استان‌ها فعال هستند که از اداره کل ورزش و جوانان کمک دریافت می‌کنند، این ایراد وجود دارد که برخی از هیأت‌های ورزشی از ما اعتبار دریافت می‌کنند بلکه ما به هیأت‌ها کمک می‌کنیم در استان مازندران ۵۰ هیأت استانی و ۸۰۰ هیأت شهرستانی داریم با این اعتبارات ابلاغی فصل پنج عملا نمی‌توانیم همه برنامه‌های هیأت‌ها را پوشش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: روسای هیأت‌ها باید در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، تامین اعتبار لازم برای اقدامات فنی و بهسازی و بازسازی خانه‌های کشتی خودشان ورود کنند و اداره کل ورزش و جوانان هم به آنها کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه کشتی ساری مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان خانه کشتی ساری تامین اعتبار برنامه ریزی هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران