Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کیهان، واکنش اولیانوف مربوط به فایل صوتی محمدجواد ظریف درخصوص روسیه بود. اولیانوف در پاسخ به توییتی خطاب به او که گفته بود «دکتر ظریف در مورد نقش منفی روسیه در مذاکرات برجام درست گفته بود»، نوشت: شما مختارید که براساس نظرات شخص دیگری که تحت تأثیر دندان‌درد، سردرد یا چیزهای دیگر بوده؛ خود را گمراه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «افراد جدی به نظراتی که در نتیجه دندان‌درد یا سردرد به زبان آورده شده باشند، اهمیتی نمی‌دهند.»

انتشار این توئیت با موجی از واکنش‌ها و اعتراضات مواجه شد که منجر به عقب‌نشینی اولیانوف شد که در نهایت توئیت خود را حذف کرد.

اولیانوف در توئیت دیگری تولد ظریف را تبریک گفت که به نظر می‌رسد تلاش برای جبران اظهارنظر توهین‌آمیز پیشین وی باشد.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در مصاحبه‌ای که با روزنامه واشنگتن‌پست داشت در پاسخ به سوالی درباره اختلاف‌نظر با ظریف، ضمن تایید این اختلاف‌نظر تاکید کرده بود با این حال ما تار موی ظریف را با تمام نمایندگان 5+1 عوض نمی‌کنیم.

کد خبر 648741 برچسب‌ها حسین شریعتمداری - کیهان خبر ویژه محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسین شریعتمداری کیهان خبر ویژه محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دایم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در گفت‌وگو با «اسپوتنیک» اعلام کرد که سفر آینده «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به روسیه اکنون در حال برنامه ریزی است.

به گفته اولیانوف سفر گروسی به روسیه مربوط به تأمین امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته پیش بر ضرورت جلوگیری از حمله به نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا تاکید کرد. رافائل گروسی اعلام کرد که حمله پهپادی روز سه‌شنبه به مرکز آموزشی نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا نشانه آمادگی برای حملات جدید به این نیروگاه است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه گفت که حادثه گزارش شده امروز هر چند در خارج از محدوده نیروگاه رخ داده، اما یک تحول شوم است زیرا نشان دهنده آمادگی برای ادامه این حملات است.

گروسی تاکید کرد که این حملات هر چند خطرات شدیدی ایمنی و امنیت هسته‌ای ایجاد می‌کنند و درخواست‌های مکرر آژانس برای خویشتن داری نظامی رخ می‌دهد.

مدیر کل آژانس افزود که هر کسی که پشت آنها باشد، با آتش بازی می‌کنند. حمله به یک نیروگاه هسته‌ای بسیار غیرمسئولانه و خطرناک است و باید متوقف شود. گروسی گفت هفته آینده در سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل، جدیت وضع مربوط به حملات به نیروگاه زاپروژیا را مطرح کند.

مقامات روسیه اخیراً اعلام کردند که در پی حمله پهپادی نیروهای ارتش اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا دست‌کم سه نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات دولت روسیه که اسپوتنیک به نام آنها اشاره‌ای نکرده، ارتش اوکراین با استفاده از حداقل دو پهپاد به یک راکتور خاموش نیروگاه زاپروژیا حمله کرد؛ در این حمله آسیب جدی به نیروگاه وارد نشد و سطح تشعشعات طبیعی گزارش شده، اما دولت و ارتش اوکراین دست داشتن در این حمله را تکذیب کرده کرده‌اند.

کد خبر 6086723

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری / توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی‌شود