Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:08:57 GMT

امروز 19 دی ماه مدارس اصفهان تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۹۸۷

امروز 19 دی ماه مدارس اصفهان تعطیل است

مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی ۱۲ شهر اصفهان امروز یکشنبه ۱۹ دی تعطیل است.

ه گزارش ایمنا خبرگزاری برنا از اصفهان، دبیرخانه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان مستقر در اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان یازدهمین اطلاعیه خود در سال جاری را صادر کرد.

نظر به پیش بینی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم شرایط پایداری هوا در منطقه اصفهان، یازدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، شامگاه روز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور کلیه اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تشکیل شد و پس از ارائه گزارش‌های کارشناسی و تبادل نظر، موارد زیر برای اعمال در روزیکشنبه نوزدهم دی ماه به تصویب رسید:

۱ - مقرر شد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای ِآموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز یکشنبه ۱۹ / ۱۰ / ۱۴۰۰ در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد تعطیل و به صورت غیر حضوری و برخط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان موظف شد با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تشدید پایش مضاعف واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده هوا و برخورد قانونی با عوامل افزاینده آلودگی هوا اقدام کند.

۳- پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به تشدید برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان موظف شد.

۴- اداره کل صمت با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مکلف شد در خصوص ممنوعیت هر گونه فعالیت واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان اطلاع رسانی نموده و تا حصول نتیجه پیگیری لازم را به عمل آورد.

۵- مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص اعلام ممنوعیت انواع فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، پارک‌ها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های ورزشی و نظارت بر اعمال این ممنوعیت اقدام نماید.

۶- شهرداری اصفهان موظف شد نسبت به توقف فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی هوا نظیر خاکبرداری و خاکریزی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان اقدام نماید.

۷- مقرر شد شهرداری‌های شهرهای اقماری اصفهان نیز از فعالیت‌های منجر به آلودگی هوا و تشدید آن جلوگیری کنند.

۸- به شهروندان اصفهان و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان نیز توصیه می‌شود با مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش از افزایش الاینده ها جلوگیری کنند و گروه‌های آسیب پذیر شامل: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی و بانوان باردار نیز از ترددهای غیر ضرور در فضای باز و معابر شلوغ خودداری نمایند.

ایرج حشمتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

و دبیر کارگروه شرایط اضطرار

آلودگی هوا اصفهان

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان حفاظت از محیط زیست هواشناسی معاون کارشناسی اداره کل آموزش و پرورش دولت فولاد حفاظت محیط زیست نیروی انتظامی آلودگی هوا پلیس راهور حمل و نقل و ترافیک وسایل نقلیه معاینه فنی استان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان شهرداری گاز محیط زیست اصفهان آلودگی هوای اصفهان تعطیلی مدارس اصفهان استان اصفهان شهر اصفهان آلودگی هوا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم صبح پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مقام‌های استانی قرار گرفت.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور خواهد بود.

در زیر مجموعه از اخبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ملاحظه می‌کند.

۱۰:۳۷ صد و نود و پنج هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد