Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ورود سویه اُمیکرون به کشور، بر تشدید نظارت‌ بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی بالاخص در برگزاری امتحانات مدارس تاکید کرد.

«علی اکبر عزیزی» در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی کرونا در خصوص فعالیت مدارس اظهار کرد: مدارس طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و دستورالعمل آموزش و پروش در قبال رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دیگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی همچنان باز خواهند بود ولی نظارت ویژه‌ای بر مجموعه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که دریافت دوز سوم واکسن باید به شکل جدی‌تری در دستور کار همه مردم استان قرار بگیرد، گفت: بنا بر اعلام متخصصان حوزه درمان تزریق واکسن نوبت سوم با توجه به مدتی که از دریافت دوز دوم گذشته است، می‌تواند شرایط ایمنی فرد را فراهم کند لذا از مردم شریف استان باید خواسته شود با حضور در مراکز تجمعی در این باره اقدام کنند.

عزیزی در این باره بر راه‌اندازی مراکز تجمیعی در آموزش و پرورش نواحی یک و دو و همچنین حاشیه شهر یزد برای دسترس‌پذیر تر بودن این مراکز جهت مراجعه راحت‌تر مردم جهت تزریق واکسن  دوز سوم تاکید کرد.

معاون استاندار همچنین ضمن اشاره به علملکرد خوب و قابل قبول سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی، خواستار تداوم و حتی تشدید فعالیت‌های این طرح در راستای اقناع‌سازی و هدایت مردم جهت دریافت نوبت سوم واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

عزیزی در پایان نیز از آن دسته افرادی که تاکنون جهت واکسن مراجعه نکرده‌اند خواست تا حتماً در این باره اقدام کنند چرا که تنها راه مقابله با سویه جدید اُمیکرون است و در این باره تمامی ادارات موظف هستند از طریق پیامک به مردم جهت دریافت دوزهایی که زمان آن رسیده و دریافت نکرده‌اند، اطلاعرسانی و یاداوری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد استانی کرونا معاون استاندار يزد طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود