Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مرادمند مدافع جنگنده استقلال در فصل جاری سه بار از کارت قرمز داوران لیگی فرار کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرادمند که به عقیده کارشناسان داوری باید در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان اخراج می‌شد، طی بازی‌های قبلی استقلال در فصل جاری هم دو بار دیگر همین تجربه را تکرار کرد.

نوید مظفری درباره عملکرد تیم داوری دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: در دقیقه یک مسابقه استقلال گلی به ثمر رساند که از سوی داور آفساید اعلام شد و این تصمیم کاملاً درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در دقیقه 7 مسابقه نیز که اولین پنالتی بازی به سود استقلال اعلام شد، داور به درستی تصمیم‌گیری کرد، چرا که مهدی ترکمان بازیکن مس پای کوین یامگا مهاجم استقلال را زد و این خطا، پنالتی بود.

وی ادامه داد: صحنه بحث‌برانگیز دیگر، در دقیقه 32 رقم خورد که به درستی خطای پنالتی محمدحسین مرادمند روی مجید علیاری اعلام شد، اما در این صحنه داور فراموش کرد بازیکن استقلال را اخراج کند. این موقعیت آشکار گل بود و پس از اعلام پنالتی، در صورتی داور به بازیکن مدافع اخطار می‌دهد که جدال بر سر توپ باشد، اما در این صحنه بازیکن استقلال با هُل دادن مرتکب خطا شد که طبیعتاً جدال بر سر توپ نبود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به پنالتی سوم مسابقه و دوم تیم استقلال تصریح کرد: داور در مورد پنالتی دوم استقلال هم تصمیم کاملاً درستی گرفت، چراکه مدافع مس رفسنجان بازیکن استقلال را سرنگون کرد. اصلاً مهم نیست مدافع قبل یا بعد از ضربه مهاجم به توپ خطا کند. این صحنه پنالتی بود.

مظفری با اشاره به پرچم‌هایی که در این بازی توسط کمک داوران زده شد، گفت: در بازی استقلال و مس، هر دو کمک داور روز خوبی داشتند، اما متأسفانه داور قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سؤال برد و این اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی را انجام داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان محمدحسین مرادمند استقلال کارت قرمز کارشناس داوری قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت

گوندوعان از حذف شدن تیمش در جدال با پاری سن ژرمن احساس ناامیدی می‌کند

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی در گفتگو با موندو گفت:

شدیدا ناامیدیم. ما تا قبل از کارت قرمز آرائوخو کنترل بازی را در دست داشتیم. اینجا لیگ قهرمانان است، حریف شما هر تیمی که باشد، امکان ندارد که با یک بازیکن کمتر بتوانید کامبک بزنید. همه‌چیز دست خودمان بود اما آن را به یکباره از دست دادیم و به پاری سن ژرمن اجازه دادیم به بازی برگردد.

گوندوعان اعتقاد دارد که در محوطه جریمه پاری سن ژرمن روی او خطا صورت گرفته و داور باید به سود بارسلونا اعلام پنالتی می‌کرد:

فکر می‌کنم داور باید آن صحنه را پنالتی می‌گرفت. من در حال دویدن بودم و بازیکن پاری سن ژرمن به شکل واضحی روی من خطا کرد. به داور گفتم پنالتی بود، اما او به من کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی