Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ را گرامی می دارم؛ حرکتی هوشمندانه و به هنگام که در مقطعی سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی، با هوشمندی و درایت مردم قم شکل گرفت و نقش موثری در وقوع انقلاب اسلامی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی چند روز گذشته حضور پرشور و حماسی مردم عزیز و قدرشناس ایران در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرها و روستاهای سراسر کشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزود. ارج نهادن مردم ایران بر مجاهدت های قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهید کاظمی و بزرگداشت ایثار و فداکاری همه شهیدانی که امنیت و افتخار را به کشور عزیزمان هدیه کردند، نشان از روحیه عزت ملی و یکی از برجسته ترین صفات ملت ایران است که تا امروز نقش بی بدیلی در زنده نگه داشتن آرمان های اسلامی ایفا کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وجود چنین مردمی عزیز و نجیب وظیفه ما مسئولان را در پاسخگویی به دغدغه ها و مشکلات آنان بیشتر می کند.

قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص خانواده های داغدار آن عزیزان تعزیت و تسلیت می گویم و مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را با خانواده های محترم این عزیزان اعلام می دارم.

رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: تمام ایران یکپارچه سوگوار این مصیبت دلخراش و جانکاه است. پیگیری مطالبات به حق این خانواده ها و شفاف سازی جزئیات رسیدگی به پرونده برای اولیای دم و حصول اطمینان از بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محمد باقر قالیباف سردار سلیمانی هواپیمای اوکراینی پرونده هواپیمای اوکراینی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فرارسیدن روز تاسیس سپاه پاسداران را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

بنابراین گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 2 اردیبهشت 1358 تأسیس شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف