Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از برخی از طرح های عمرانی استان در سفر به شهرستان بهمئی گفت: مسئولان نسبت به انجام زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی خصوصا در مناطق محروم حساس باشند.

او گفت: عمق محرومیت در مناطق استان زیاد است اما می‌توانیم با ارائه خدمات بیشتر محرومیت‌ها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده با اشاره به تاریخچه مبارزاتی مردم بهمئی گفت: اغلب روستاهای بهمئی را که از نزدیک دیدم، نگران کننده بود زیرا که احساس می‌کردم بهتر می‌توانستیم کار کنیم بعد از چند وقت که برای پیگیری مصوبات آمدم اغلب پروژه‌ ها به نتیجه نرسیدند البته بنیاد مسکن اقدامات خوبی انجام داده است.

او گفت: روزی که به استان آمدم اغلب سدها و پروژه‌های آبی در استان تعطیل بودند که فعال شدند، سد تنگ سرخ تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشت که به ۴۰ درصد رسید، به دنبال نهایی کردن سد مارون دو هستیم و  مجوز ماده ۲۳ سد سقاوه اخذ شده است، ضمن اینکه پروژه آبرسانی به ۴ شهر و سد چم‌شیر فعال هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص پروژه آبرسانی به لیکک، گفت: این پروژه معارضات محلی داشت که پیگیری کردیم و حل و فصل شد، اعتبارات خوبی هم به این پروژه اختصاص داده شد و پیمانکار جدید مشخص شده است‌.

او گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان بهمئی بیمارستان است که تا پایان سال بیمارستان بهمئی کامل  شود، ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی از هم‌اکنون تجهیزات این بیمارستان را تامین کند.

حاجی زاده اولویت بهمئی را تامین آب شرب و احداث راه روستایی دانست و گفت: با پیگیری های همه جانبه استاندار از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ۳۹۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به بهمئی اختصاص داده شد که با اختصاص این مبلغ تا حدودی شهرستان از محرومیت خارج می‌شود.

او با تاکید بر خارج کردن بهمئی از بن‌بست گفت: جاده لیکک به جایزان و تشان به لنده می‌تواند بهمئی را از بن‌بست خارج کند که  جاده تشان به لنده با اتصال به محور مهم پاتاوه دهدشت به خروج بهمئی از بن‌بست کمک می‌کند.

حاجی‌زاده بر توجه به فضای سبز و مبلمان شهری تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها به دنبال محلی برای ایجاد درآمد پایدار باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد طرح آبرسانی پروژه های عمرانی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت