Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - براساس تصمیم رئیس اتاق اصناف کشور، تائید صلاحیت حرفه‌ای هنرآموزان، مشروط به گذراندن آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید

راهیابی مهارت‌آموزان خراسان شمالی به اردوی آمادگی رقابت‌های چین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: در حالی که دریافت گواهینامه معتبر حرفه‌ها به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سپرده شده، از ۱۶۷ هنر آموز متقاضی، ۵۱ درصد قبول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ درصد غایب بودند و ۳۲ درصد هم مردود شدند.

فرج الله راد  گفت: حداقل نمره کتبی (برخط) لازم برای دریافت گواهینامه، ۵۰ از ۱۰۰ و حداقل نمره عملی هم ۷۵ از ۱۰۰ است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای دریافت گواهینامه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، وهب مختاران افزود: طی این مدت ۲۱ هزار و ۵۷۴ نفر دوره در آموزشگاه‌های آزاد شامل ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر دوره برای زنان و هفت هزار و ۸۳۷ نفر دوره برای مردان برگزار شده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه سیار دولتی در این استان، تصریح کرد: پارسال در مجموع ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفردوره آموزش‌های مهارتی برای ۱۴ هزار و ۹۶۵ نفر از مردان و ۱۲ هزار و ۴۷۱ نفر از زنان در قالب بیش از ۵۰۰ حرفه در مراکز دولتی این استان ارایه شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: پارسال پنج میلیون و ۷۹۰ هزار و ۳۷۲ نفر ساعت و ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفر دوره آموزش مهارتی در بخش دولتی به مهارت جویان ارائه شد.

وهب مختاران افزود: در آموزشگاه‌های آزاد همدان نیز پنج میلیون و ۵۴ هزار و ۸۶۳ نفر ساعت برای سه میلیون و هفت هزار و ۲۹۵ نفر زن و ۲ میلیون و ۴۷ هزار و ۵۶۸ نفر مرد برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۷ گروه هدف از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این سازمان قشر‌های مختلف شامل دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و بنگاه‌های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، آموزش در محیط کار واقعی، معتادین بهبود یافته، نیروی‌های مسلح، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی را پوشش می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: جوانان جویای کار و افراد فاقد شغل می‌توانند از منابع، امکانات و ظرفیت‌های موجود این مراکز برای یادگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله جوشکاری، اتومکانیک، تراشکاری، تاسیسات، لوازم خانگی، و برودتی، برق، کشاورزی، برق الکترونیک، صنایع دستی و هنری، مالی و بازرگانی و فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای