Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:30:18 GMT

کمیته امداد بوشهر ۹۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۰۲۹۴

کمیته امداد بوشهر ۹۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است تاپایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

محمد رضا میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از ۲۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این عدد به بیش از ۳۳۰۰ طرح افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: طرح‌هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده اند  بیشتر در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم و... بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مزایای اجرای طرح راهبری شغلی در موفقیت و توسعه اشتغال نیازمندان اشاره کرد و گفت: راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و سپس محصولات تولید شده را از مددجو تحویل و به فروش می‌رسانند که مددجویان از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

میری افزود: مددجویان از طریق راهبر شغلی دیگر دغدغه تامین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فروش محصولات خود را ندارند.

وی تصریح کرد : در زمینه کاریابی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۵ فرصت شغلی ایجاد شد که با تحقق ۸۸ درصدی برنامه به رتبه دوم کشوری دست یافتیم.

مدیر کل کمیته امداد افزود: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است با برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته تاپایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

میری با اشاره به طرح‌های گوناگون که این نهاد در زمینه اشتغال دارد، گفت: طرح‌های هدایت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی از طریق موسسات و پرداخت تسهیلات بانکی با مشارکت بانک‌ها از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیتی که کمیته امداد برای اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت قائل است، از سال‌های اخیر همواره تلاش‌های موثری در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی راهبری شغلی کمیته امداد فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خوزستان
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی