Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، نسخه جدید برنامک رمزساز سرمایه به صورت یکپارچه با تک بانک (موبایل بانک سرمایه) راه اندازی شد. مشتریان ارجمند این بانک می توانند با دریافت و نصب «اپلیکیشن تک بانک» از وب سایت بانک به آدرس www.sbank.ir و با انتخاب گزینه «رمزساز» (آیکون قفل) در قسمت بالای صفحه اصلی تک بانک، سرویس رمزساز سرمایه را فعال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشتریان ارجمند می توانند بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور تک بانک نیز از خدمات موجود در تک بانک مانند رمزساز، پرداخت قبوض، مدیریت کارت، خرید کد شارژ و شارژ مستقیم تلفن همراه، دریافت شبا، نقشه شعب و خودپردازها و ... استفاده نمایند.

این گزارش می‌افزاید در حال حاضر امکان فعال سازی رمزساز سرمایه از سه طریق امکان پذیر است:

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک/تک بانک
از طرق دستگاه های خودپرداز بانک سرمایه
مراجعه حضوری به شعب بانک سرمایه

شایان ذکر است از طریق سرویس مذکور می توان «رمز پویای ورود به اینترنت بانک/تک بانک» و انجام انواع تراکنش های مبتنی بر حساب در اینترنت بانک/تک بانک و نیز «رمز دوم پویای کارت های نقدی سرمایه» را فعال و دریافت نمود. همچنین دیگر امکانات رمزساز جدید سرمایه عبارتند از:

امکان فعال‌سازی سرویس رمزساز روی گوشی تلفن همراه بدون نیاز به مراجعه به شعب و دستگاه‌های خودپرداز از طریق نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک‏/ تک بانک
احراز هویت و ورود به رمزساز سرمایه با داده‌های بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره (در نسخه IOS)
بروزرسانی خودکار رمزساز سرمایه مشابه تک بانک بدون نیاز به حذف و دانلود و نصب نسخه جدید
امکان تغییر رمز ثابت ورود به رمزساز سرمایه توسط مشتری
امکان کپی کردن رمز پویای تولید شده در رمزساز جهت استفاده در درگاه‌های مختلف پرداخت
امکان فعال کردن‏/غیرفعال کردن رمز دوم پویای هر یک از کارتهای نقدی سرمایه به دلخواه مشتری در رمزساز جدید بدون نیاز به مراجعه به شعبه
امکان مشاهده و درج خودکار رمز پویا در تک بانک در زمان انجام تراکنشهای مبتنی بر حساب و کارت بدون نیاز به ارسال درخواست و دریافت رمز پویای پیامکی

شایان ذکر است آن دسته از مشتریان بانک که از نسخه قبلی برنامک رمزساز سرمایه استفاده می‌کنند کماکان می‌توانند از رمزهای تولیدی آن برنامک در تراکنشهای مبتنی بر کارت و حساب خود استفاده نمایند، لیکن در صورت فعال‌سازی رمزساز در تک بانک سرمایه، رمزهای تولیدی در «نسخه قبلی و مستقل برنامک رمزساز سرمایه» قابل استفاده نخواهد بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رمزساز سرمایه اینترنت بانک بدون نیاز بانک سرمایه تک بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛علیرضا رهایی درمراسم رونمایی از سامانه مهارت افزایی اسکلینو (Skillinno» با بیان اینکه شاید برای چند سال متوالی است که عنوان تولید در نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، امسال نیز جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار سال معرفی شد، گفت: این نام گذاری از یک جنبه‌ای برای مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور به منظور اینکه بتوانیم راهکار‌هایی را برای تحقق آن بررسی کنیم بسیار با اهمیت است. در واقع اگر قرار باشد بحث تولید یک اقدام موثر و قابل رقابت در سطح کشور و بین الملل محسوب شود باید به توسعه تولید دانش بنیان توجه کنیم. در این صورت هم در رفاه عمومی مردم موثر عمل کردیم و هم در فضای اقتصاد داخلی جامعه و بین الملل نقش آفرینی نموده ایم.


وی در تصریح کرد: به نظر می‌آید برای مشارکت مردمی در تولید باید در محافل مختلف بستر‌های مناسب و امنی وجود داشته باشد تا مجموعه‌های مردمی بتوانند وارد فضای سرمایه گذاری شده و در تولید نقش داشته باشند. ما نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه فکر می‌کنیم تا برنامه‎ها و طرح‌های مناسبی را در این زمینه پیشنهاد بدهیم.


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: یکی از بحث‌هایی که در بحث دانش بنیان مطرح است اینکه باید نیروی انسانی مناسب با اطلاعات و دانش بالا تربیت شوند، دانشجویان و دانش آموختگان باید در این زمینه نقش جدی داشته باشند. مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه ما در قالب ۱۸ دانشکده تخصصی که وجود دارد تحصیلات خود را با کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند. اما شاید مجموعه اطلاعات دانشگاهی که دانشجویان کسب می‌کنند برای ورود به بازار کار کفایت نکند و نیاز باشد مسائل بازار کار، مالی، اقتصادی، مدیریتی، کارآفرینی و ... از جبنه‌های مختلف به آن‌ها آموزش داده شود تا آمادگی بهتری برای ورود به بازار کار داشته باشند.


رهایی افزود: یک اقدام دیگری که معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سازماندهی کردند و از همکاری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه نیز استفاده شد طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به عنوان راهنمای کار دانشجویان است تا به کمک آن مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به صورت مرتب و به روز و برای استفاده دانشجویان برای حضور در بازار کار استفاده شود.


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه فوق از یک طرف دانشجویان و دانش آموختگان مجهز به یک سری تکنیک‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های اجرایی و کارآفرینی خواهند شد و از طرف دیگر به نحوی از مهاجرت دانش آموختگان نیز جلوگیری می‌شود. امیدوارم این سامانه مرتب به روز شود و توسعه پیدا کند.

حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه‌ها در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیارد تومان از پایان نامه‌های دانشجویان در راستای نیاز‌های صنعت، حمایت کردیم.


محمد جواد عامری شهرابی در مراسم رونمایی ازسامانه مهارت افزایی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.


وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگ‌های و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.


عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیاز‌های کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.


وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر جز اولین دانشگاه‌های تهران است که اقدام به راه اندازی پلتفرم مهارت افزایی کرده است، گفت:هدف از این اقدام علاوه بر درگیر کردن اساتید، درگیر کردن و مشارکت بیشتر دانشجویان در این حوزه است.


وی تاکید کرد: در ادامه احساس شد که دانشجویان برای ورود به بازار کار نیاز به کسب مهارت‌های اولیه دارند و در پلتفرمی که امروز رونمایی شد باعث می‌شود دانشجویان مهارت خوبی را برای این منظور کسب کنند و بتوانند بهتر وارد بازار کار شوند و هم خود را برای رفع نیاز‌های کشور آماده کنند.

دیگر خبرها

  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی‌نیاز از باتری 
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی نیاز از باتری 
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • عرضه یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار ارز از ابتدای سال تاکنون در مرکز مبادله ارز و طلا
  • امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد