Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: مدیریت شهری نمی‌تواند با اتکا به الگوهای پیشین، موفق عمل نماید و باید طرحی نو در این زمینه ترسیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به وظایف نظارتی شوراها ابراز کرد: در شرایط کنونی که اعتبارات موجود، پاسخگوی مطالبات مردم نیست باید شوراها و مسئولان با نگاهی نو و خلاقانه زمینه تحول را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه اتکا به بودجه نفتی محدود رو به کاهش است، خاطرنشان کرد: باید با ایجاد بسترهای لازم زمینه ایجاد درآمد پایدار را فراهم نمود.

مقام عالی استان تصریح کرد: پیام بودجه سال آتی عدم اتکا به نفت و تکانه‌هایی همچون مذاکرات است.

استاندار زنجان رشد اقتصادی هدفگذاری شده برای این استان را در سال آتی ۸.۷  درصد اعلام و افزود: دستیابی به این هدف گذاری کلان نیازمند تلاش مضاعف است.

نماینده عالی دولت در استان ضمن پذیرفتن برخی نواقص، کاستی ها و کمبود اعتبارات که منجر به ایجاد نارضایتی عمومی شده است گفت: جذب سرمایه گذار و فراهم کردن زمینه فعالیت برای آنان از اولویت‌های استان برای برون رفت از مشکلات مالی و اعتباری است‌.

استاندار زنجان یادآور شد: شوراها به عنوان نمایندگان مردم باید ضمن مطالبه گری نسبت به انجام وظایف قانونی و تلاش برای بهبود اوضاع متعهد باشند.

//انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اعضای شورای استان زنجان بودجه درآمد نفت رشد اقتصادی دولت سرمایه مشکلات مالی استان زنجان اعضای شورای بودجه درآمد استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان