Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد کاهش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱،۲۱۵،۰۰۰ (یک میلیون و دویست و پانزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۲.۰۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، با ۱۰۹۰۰۰ تومان کاهش، ۵،۲۶۰،۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و شصت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۸،۱۵۰ (بیست و هشت هزار و یکصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۱۳ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۹۶ درصدی، از ۲۵،۸۲۸ (بیست و پنج هزار و هشتصد و بیست و هشت) تومان به ۲۶،۰۸۰ (بیست و شش هزار و هشتاد) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل، با ۳۶۳ تومان کاهش، ۳۱،۹۶۴ (سی و یک هزار و نهصد و شصت و چهار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۱.۱۴ درصدی، از ۳۸،۷۱۰ (سی و هشت هزار و هفتصد و ده) تومان به ۳۸،۲۷۵ (سی و هشت هزار و دویست و هفتاد و پنج) تومان رسید.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل، با ۸۰ تومان کاهش، ۷،۷۰۰ (هفت هزار و هفتصد) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۲،۲۶۱ (بیست و دو هزار و دویست و شصت و یک) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۱۲,۵۱۹,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۲.۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶،۵۸۵،۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل، با ۴۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳،۶۴۰،۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و چهل هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲،۲۴۸،۰۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و هشت هزار) تومان قیمت خورد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار بازار ارز تومان رسید که نسبت به روز قبل تومان نرخ گذاری شد درصدی داشته بازار امروز بازار آزاد دلار در بازار طلا ۱۸ عیار تومان کاهش هشت هزار آخرین نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 845097 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹