Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان استاندار خراسان رضوی گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است و همه باید آن را تزریق کنند. هر اندازه اقدام به تزریق دوز سوم داشته باشیم، به همین میزان درصد ابتلا به اومیکرون کاهش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم وضعیت فعلی ادامه پیدا کند و شاهد تداوم سلامت جامعه باشیم.

نظری تاکید کرد: مقدمه عنایت الهی، تلاش مسوولین است و یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌ها است. به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ملزم به این هستیم که زندگی عادی خود را داشته باشیم. لذا مردم در همه جا اقدام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند و مسوولین هم کاملا نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرزهای هوایی و زمینی باید مورد توجه قرار داشته باشد. مسوولین مربوطه از این طریق باید اطمینان داشته باشند که فرد آلوده وارد کشور ما نمی‌شود.

نظری در ارتباط با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت: آنچه که رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا به آن اشاره کردند این بود که هیچ دلیلی برای برگزار نشدن حضوری کلاس‌ها و غیر حضوری امتحانات وجود ندارد. بنابر این، مدارس، دانشگاه‌ها و همه بخش‌های آموزشی؛ فعالیت عادی خود را باید با رعایت پروتکل‌های مربوطه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استاندار خراسان رضوی رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد با بیان اینکه روز ارتش یادگار امام خمینی (ره) است، گفت: خیلی از افراد به‌دنبال انحلال ارتش بودند، به ویژه گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست فریاد از انحلال ارتش می‌زدند، عده‌ای نیز غافل بودند و با این گروه‌ها همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهوها امام (ره) گفتند که ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که با رژه نمایش قدرت دهید، به این ترتیب اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط نیروی زمینی ارتش برگزار شد به همین دلیل ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در تاریخ ثبت شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: اقتدار نیروهای مسلح ما در میدان عمل و باورها مشخص است، دوست و دشمن در این موضوع تردیدی ندارند اما اطلاع دشمن از این اقتدار در حد عمومی است.

وی با بیان اینکه ما مفتخر به اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: ما مفتخر به مردمی بودن، اهداف و نگاه‌های معنوی در نیروهای مسلح هستیم و همین موارد است که نیروهای مسلح ما را در بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه‌ای کرده است.

نظری یادآور شد: یکی از صحنه‌های جدیدی که آفریده شد و گواه بر این عظمت و قدرت بود، تنبیه کوچک رژیم صهیونیستی به سبب شرارت این رژیم بود، همه جهان دیدند که اگر نظام مقدس اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری اراده کند، این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین‌کننده خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، اولاً در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در باتلاق گیر کرده است، اما اشتباه دیگر او این بود که در مقابل قدرت و اراده نظام اسلامی باری دیگر در باتلاق فرو رفته و نمی‌داند چه کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر هستند و اگر بخواهد شرارتی انجام دهد، حتماً برخورد بسیار شدیدتر، دقیق‌تر و مخربی با آن‌ها می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی عقبه مردمی، سرزمینی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی درستی ندارد و رژیمی کاملاً جعلی و ساختگی است، آن چیزی که مدعی آن بود قدرت نظامی بود که آن هم با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق فرو ریخت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این رژیم تنها یک ظاهر و پوسته دارد و اگر اتکای آن‌ها به پشتیبانی آمریکا نباشد، هر لحظه فرو می‌ریزند.

وی عنوان کرد: به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیت‌ساز، فعال و پرتلاش در خراسان رضوی از مرز تا شهرها امنیت و آرامش بسیار خوبی حاکم است و من صادقانه از همه مسئولان و فرماندهان محترم و مردم عزیز که از نیروهای مسلح پشتیبانی می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظری افزود: با همین تلاش‌ها، دلسوزی‌ها، نگاه‌های معنوی و فعالیت‌های هوشمندانه امنیت و آرامش همچنان در کل کشور و استان ما ادامه پیدا می‌کند و ما نیز در بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در تلاش هستیم که مشکلات را در زمینه‌های اقتصادی و زیرساختی کمتر کنیم، بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام چه فکری و چه عملی اهداف محقق می‌شوند.

خبرنگار: فریده خسروی

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم