Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی سرهنگ بهزاد حجابی با اعلام این خبر گفت: به  دنبال گزارش دوست‌داران میراث‌فرهنگی مبنی بر خرید و فروش مقادیری اشیای عتیقه در روستای یاریجان شهرستان میاندوآب و پس از احراز صحت خبر بلافاصله موضوع در دستور کار یگان حفاظت استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی، افزود: یگان حفاظت استان ضمن تشکیل تیمی  از نیروهای حفاظت، با هماهنگی مقام قضایی با همراهی ماموران نیروی انتظامی به محل مورد نظر مراجعه کردند و در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان عتیقه ،  ۴ عدد کوزه سفالی کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راز کوزه های سفالی عصر آهن برملا شد / خانه این مرد موزه بود

وی افزود: با توجه به اعلام نظر کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، کوزه‌های مکشوفه دارای ارزش تاریخی است و قدمت آن‌ها  به دوره‌های عصرآهن و اسلامی تخمین زده شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در این عملیات، متهم  به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اشیای عتیقه قاچاقچیان عتیقه کوزه های سفالی اخبار حوادث عتیقه گنج میاندوآب عصر آهن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازیگران ریحانه پارسا اینستاگرام فال بازیگران پیشکسوت ایران بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر ستاره معصومی و مهدی قائدی ستاره معصومی میراث فرهنگی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در دومین برنامه ملاقات مردمی در سال ۱۴۰۳ (هشتاد و سومین برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۱) ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با مراجعه کنندگان به مسائل و درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

 ملاقات مردمی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی  با هدف افزایش  تعامل بین مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم،   از ابتدای سال ۱۴۰۱ هر هفته بصورت مستمر برگزار می‌شود.

 عموم مردم می‌توانند پس از هماهنگی با شماره ۰۴۴۳۳۸۲۶۸۰۰  بصورت حضوری به دفتر مدیر کل، واقع در ارومیه بلوار شهید باهنر، ابتدای خیابان وکیلی، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی