Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - کاظم تقی زاده  مدیر مرکز هشدار الکترونیک نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک در سطح استان تحت پوشش این مرکز هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

تقی‌زاده می گوید: راه‌اندازی سامانه مها برای حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان‌های اداری، مناطق مسکونی در ایام مختلف سال به ویژه روز‌های تعطیل و یا در مواقعی که ساکنان در محل حضور ندارند، محقق شده است

به گفته وی با استفاده از سامانه مها حتی اگر مالک در محل نیز حضور نداشته باشد، بلافاصله موضوع به پلیس مخابره شده و پلیس در کمترین زمان در محل حادثه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز هشدار الکترونیک نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مزایای مرکز هشدار الکترونیک اینست که در صورت بروز سرقت از مکان‌های متصل به مرکز هشدار مها، صحت آن احراز و در کمترین زمان، مالک و مبادی انتظامی را از وقوع سرقت مطلع می‌کند.

تقی زاده می گوید: افراد متقاضی با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با مرکز هشدار الکترونیک استان می‌توانند فرم اولیه ثبت نام را دریافت کنند و پیمانکاران با حضور در محل، هزینه، محل نصب، سیستم‌ها را نیز مشخص می‌کنند.

انتهخای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه مها آذربایجان غربی ارومیه هشدار الکترونیک مرکز هشدار الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE

جان ویک و رئیس قبیله همبازی می‌شوند

رومن رینز، قهرمان سابق کمربند آندیسپیوتد WWE پس از مسابقه تاریخی خود برابر کودی رودز در رسلمنیا 40 مدتی را از WWE به دور خواهد بود. اما رئیس قبیله طی این مدت بیکار نخواهد بود و به همراه کیانو ریوز و سث روگان در پروژه هالیوودی Good Fortune ایفای نقش خواهد کرد.

طرفداری | کارگردانی این اثر بر عهده عزیز انصاری، بازیگر و فیلم‌ساز کمدی خواهد بود. کیانو ریوز در Good Fortune نقش جبرئیل، فرشته نگهبان را بازی می‌کند، در حالیکه سث روگان در نقش فردی ثروتمند ایفای نقش خواهد کرد. هنوز جزئیاتی از نقش رومن رینز در این فیلم منتشر نشده است.

Good Fortune چهارمین حضور رومن رینز در دنیای فیلم خواهد بود. او سه پروژه را در استودیو WWE ضبط کرد و همچنین در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw به همراه پسرعموی خود، دواین "د راک" جانسون به ایفای نقش پرداخت. نیک خان، مدیرعامل WWE نسبت به حضور رومن رینز در هالیوود ابراز خوشبینی کرده و به این ترتیب حمایت کمپانی را از ماجراجویی‌های فرای رینگ کشتی کچ رومن رینز نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۳۱ فروردین
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین