Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - گردهمایی ماهانه روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی با موضوع بررسی عملکرد شعب در آذرماه و تشریح طرح تسهیلات انتخاب و وصول مطالبات با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه میثم شمس آبادی مدیر امور شعب منطقه گزارشی از عملکرد شعب در جذب منابع، میزان افزایش سهم از بازار، تسهیلات، تعهدات و وصول مطالبات و خدمات بانکداری مدرن از ابتدای سال ارائه داده و به مقایسه جایگاه استان خراسان در بین رقبا در استان و کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شمس آبادی ضمن تشریح  کلی مفاد طرح انتخاب، طرح های مصوب بانک را  فرصتی مناسب جهت بازاریابی و جذب منابع جدید دانست که در صورت برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
 در ادامه جلسه محمود مصنع رضوی معاون اجرائی استان روسای شعب را به مطالعه مستمر و اطلاع دقیق از آخرین بخشنامه ها و دستور العمل ها و طرح های اجرائی مصوب، خصوصا طرح تسهیلاتی انتخاب دعوت کرد و بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی با توجه به فراگیری سویه جدید ویروس کرونا تاکید کرد.
 غلامرضا رخشانی معاون اداری و مالی منطقه ضمن تاکید بر ایجاد و تقویت ارتباطات موثر و حرفه ای با مشتریان گفت: رئیس شعبه ای موفق است که علاوه بر شناسایی به موقع فرصت ها، تهدیدها و بازارهای هدف، استراتژی و برنامه ریزی صحیحی جهت مدیریت آن ارائه دهد و این مهم جز به واسطه کار تیمی و خرد جمعی امکان پذیر نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در دفتر استاندار با بیان اینکه دستگاه‌ها باید از ظرفیت همه مجاری تامین منابع استفاده کنند، تاکید کرد: نسبت بین منابع و طرح‌ها در هر دستگاهی باید مشخص باشد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها برای انجام ماموریت‌ها فقط نباید به منابع خود توجه کنند، گفت: رویکرد ما این است که دستگاه‌ها باید با نگاه مسئله‌محور برای اقدامات مد نظر خود گام بردارند.

سیدجمال‌الدین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی هم در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه دو موضوع سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال جدید مطرح و در خصوص برنامه هفتم و برش استانی نظر دستگاه‌ها اخذ شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی