Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@12:56:30 GMT

یحیی گل محمدی به رکورد کالدرون نرسید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۶۸۱

پرسپولیس در صورت پیروزی در بازی بعدی، نیم فصل را با 32 امتیاز به پایان می رساند

پرسپولیس در صورتی که موفق به پیروزی در آخرین بازی شود، نیم فصل را با 32 امتیاز به پایان خواهد رساند.

به گزارش طرفداری، در حالی که پیش بینی می شد پرسپولیس در دو بازی آسان خود با تیم های قعر جدولی پدیده و فجرسپاسی، 6 امتیاز کسب کرده و نیم فصل اول لیگ را با 34 امتیاز به پایان برساند، مقابل پدیده تن به مساوی داد تا در حال حاضر 29 امتیازی شده و در بهترین حالت و با پیروزی مقابل فجر 32 امتیازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که گل محمدی فصل قبل و در لیگ بیستم در پایان نیم فصل اول تنها 30 امتیاز کسب کرده بود تا کمترین میزان امتیاز طی چند سال اخیر که منجر به قهرمانی های پیاپی این تیم شده را کسب کرده باشد.

پرسپولیس اگرچه این فصل با پیروزی در بازی آخر عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل خواهد داشت اما در قیاس با فصلی که کالدرون سرمربی این تیم بود و با 34 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و بعد هم جدا شد، عملکرد ضعیف تری را به ثبت خواهد رساند.

پرسپولیس در لیگ شانردهم و با هدایت برانکو نیم فصل را با 32 امتیاز به پایان رساند. در لیگ هفدهم برانکو توانست با 36 امتیاز بهترین رکورد را برای سرخ ها در نیم فصل رقم بزند. در لیگ هجدهم سپاهان 31 امتیازی به دلیل تفاضل گل بهتر قهرمان نیم فصل شد. در لیگ نوزدهم  پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون با 34 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را مال خود کرد و بالاخره فصل قبل و در لیگ بیستم، سرخ ها با سرمربیگری یحیی گل محمدی در پایان نیم فصل اول با 30 امتیاز قهرمان شدند تا کمترین میزان امتیازات را طی سال های اخیر کسب کرده باشند.

حالا پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل فجر سپاسی 32 امتیازی می شود تا عملکردی بهتر از فصل های بیستم و هجدهم داشته باشد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس گل مهدی طارمی به استوریل (استوریل - پورتو) آنچلوتی: در مورد صحنه پنالتی نظری ندارم چون آن را ندیدم منچستریونایتد در انتظار پوچتینو است / مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز به پایان نیم فصل 32 امتیاز کسب کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند

آفتاب‌‌نیوز :

علی الظاهر واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس به چند بانک و هم چنین استقلال به شرکت خلیج فارس قطعی شده است و پیش از ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد. همین خبر کافی بود تا برخی از ستاره‌های معترض تیم پرسپولیس تصمیم جدایی خود را از تیم منتفی کنند و چشم انتظار پایان فصل و مذاکرات جدید با باشگاه برای تمدید قرارداد باشند.

در روز‌های اخیر این شائبه در فضای مجازی ایجاد شد که بازیکنانی، چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به دنبال جدایی از تیم پرسپولیس و حضور در تیم تراکتور هستند. حضور این دو بازیکن در مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتور به این شائبه قوت بیشتری بخشید، اما بر اساس خبر‌های رسیده باشگاه پرسپولیس و رضا درویش از همه توان خود برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده استفاده خواهد کرد.

با واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس بدون شک توان مالی باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد و باشگاه در شروع مذاکرات می‌تواند بدهی‌های سابق را پرداخت کند.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد، در پایان فصل بازیکنی به بهانه مشکلات مالی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری