Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:47:56 GMT

درب حیاط، فرفورژه و فلزی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۷۱۱

درب حیاط، فرفورژه و فلزی

درب حیاط یا به عبارتی ساده تر درب پارکینگ ساختمان و درب حیاط نفر رو همواره یکی از دغدغه های سازندگان و ساکنان ساختمان ها است. درب های یک ساختمان می تواند در امنیت محل زندگی یا کار بسیار تاثیر گذار باشد به خصوص درب های حیاط، چرا که سایر قسمت ها توسط دیوار یا فنس پوشیده شده است. به همین دلیل در زمان انتخاب درب حیاط ساختمان باید دقت کافی داشته باشید تا بتوانید یک درب ایمن و درعین حال زیبا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب حیاط فرفورژه، درب حیاط لیزری، درب حیاط چوب و درب حیاط فلزی از کاربردی ترین طرح های درب حیاط محسوب می شوند.

انواع درب حیاط درب حیاط  فلزی درب حیاط فرفورژه درب لیزری درب حیاط استیل درب حیاط CNC درب حیاط چوبی فلزی درب ورودی حیاط شیشه ای فلزی درب حیاط فلزی

معمولا درب حیاط ساختمان ها و منازل مسکونی  از نوع درب آهنی هستند. استحکام و مقاومت مناسب این نوع درب ها سبب شده تا این نوع از درب ها طرفداران خاص خود را داشته باشند. درب حیاط آهنی ساده در صورتی  که سبک ساخته شوند، قیمت آن چنانی ندارند. درب حیاط فلزی خود در دو طرح درب حیاط پرسی و درب حیاط پروفیلی تولید می شود.

درب حیاط فرفورژه

بیشتر ساختمان های بزرگ و مجلل، تالار ها و باغ ها از درب حیاط فرفورژه استفاده می کنند. قرینه بودن در شکل و زیبایی درب ها بسیار موثر است. با توجه به این موضوع و تولید درب های حیاطی دو لنگه که عرض لنگه ها متفاوت هست، قیمت درب ورودی فرفورژه بسیار مناسب است. از دیگر مزایای درب حیاطی فرفورژه فاصله قطعات فرفورژه با ورق یا پوشش درب است که سبب می شود تا تماس مستقیم با کادر درب بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن باشد.

درب حیاط استیل

استیل نوعی از فولاد است که به هیچ وجه زنگ نمی زند و نیازی به رنگ کاری نیست. این خصوصیات کافی است تا در شرایط بسیار مرطوب توجه تولید کنندگان به این فلز جلب شود و استیل را به سایر فلز ها ترجیح بدهند. درب حیاط که از استیل ساخته شود در قسمت های درونی ساختمان های اداری قابل استفاده می باشد. از جمله درب های حیاط که نتوانست در بازار جایگاه خوبی پیدا کند درب حیاط استیل هست. گران بودن استیل و مواد اولیه، نیاز به تمیز کردن مداوم، کمبود خدمات بعد از فروش از مهم ترین معایب درب حیاط استیل محسوب می شود. هم اکنون در ساختمان های مدرن و لوکس این درب به عنوان درب ورودی حیاط مورد استفاده قرار می گیرد.

درب حیاط لیزری ( درب حیاط CNC )

استفاده از تکنولوژی و ورود دستگاه های برش ورق ها تحولی بزرگ در ساخت درب های مدرن حیاط می باشد. به غیر از این که درب حیاط لیزری تنوع بسیار زیادی دارد، در بخش های دیگر ساختمان نیز به کار برده می شود. بر خلاف سایر درب ها که امکان استفاده از ورق های ضخیم را ندارند در این نوع ار درب ها به سادگی می توانید جهت امنیت و مقاومت از ورق های ضخیم تر استفاده نمایید.
درب حیاط تک لنگه برش لیزری برای ورودی ساختمان های مسکونی ریلی، درب ورودی ساختمان های جنوبی و ورودی پارکینگ ها و سالن های اداری استفاده می گردد. درب های حیاط دو لنگه لیزری در طرح، رنگ و ابعاد و اندازه های متنوعی وجود دارد که از ویژگی ها و شاخصه های مهم درب حیاط برش لیزری محسوب می شود. صنایع فلزی  قابلیت تولید در هر سایز و ابعادی را دارد . این درب ورودی  به صورت سفارشی و استاندارد نیز ساخته میشود. درب حیاط باغی ، درب حیاط ویلایی را نیز میتوان با استفاده از لیزر ساخت.

درب حیاط چوبی فلزی

چنانچه که بخواهیم فضای سنتی ایجاد کنیم میتوانیم برای درب های ورودی حیاط از چوب استفاده کنیم. ترکیب طرح های خم دار و استفاده از قطعات چوبی در بین این درب ها باعث می شود تا دربی سنتی را در اختیار داشته باشید. درب حیاط چوب و فلز در بیشتر ویلا ها و ساختان های کلاسیک استفاده می گردد. اگر ویلا یا ساختمان شما در یک شهرک واقع شده یا دارای نگهبان و سرایه دار هست، می توانید به راحتی و بدون نگرانی از درب حیاط چوبی فلزی استفاده کنید. به صورت کلی کلاف و چهار چوب درب های چوبی و فلزی از فلز ساخته می شود، درون کلاف و چهار چوب هم با توجه به عرض چوب موجود میله های عمودی یا افقی نصب می گردد تا قطعات چوب به راحتی درون این ریل های فلزی قرار بگیرند. امنیت این نوع از درب ها با توجه به فاصله بین دو میله چوبی مشخص می شود. با توجه به این حقیقت که چوب قابلیت خرد شدن دارد بهتر است فاصله بین دو فلز بیش تر از 15 سانت نباشد.

درب حیاط خانه ویلایی درب حیاط خانه باغ درب حیاط خانه های مدرن و لوکس می تواند از جنس چوب و فلز ساخته شود.

فاکتورهای مهم در انتخاب درب حیاط جنس درب

قبل از انتخاب درب، جنس درب‌ ها و مشخصات آن‌ ها مانند مقاومت، استحکام، عایق بودن و… را بشناسید و توجه داشته باشید که برای چه فضایی قرار است استفاده شوند. به طور مثال برای درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب لابی و یا درب ورودی آپارتمان. انتخاب چوب بادوام بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که این نوع درب‌ها همواره در معرض نور خورشید و رطوبت هوا قرار دارند.

امنیت درب

بیشتر سرقت‌ها از طریق درب‌های ورودی آپارتمان‌ها انجام می‌ شود. بنابراین فاکتور امنیت در انتخاب درب‌های ورودی بسیار حائز اهمیت است. هنگام خرید درب به نکات زیر توجه کنید:

چهارچوب با کیفیت بالا استفاده از لولا با بهترین آلیاژ انتخاب قفل ضد سرقت مناسب برای درب (قفل منوبلاک یا مولتی پوینت) استفاده از ورقه فولادی با ضخامت مناسب در ساختار (ضخامتی بین 1 تا 5/1 میلی‌متر) رنگ درب

انتخاب رنگ برای درب بهتر است متناسب با سبک و دکوراسیون خانه باشد. همچنین به نوع و مقاومت رنگ دقت نمایید، زیرا درب‌ ورودی منزل بیشتر از درب‌های داخلی در معرض رطوبت و نور خورشید قرار می گیرد. در صورتی که رنگ نگهدارنده مناسبی نداشته باشد، نور آفتاب و رطوبت به سرعت باعث پوسیدگی درب می شود.

رنگ‌ های نیم پلی‌استر برای درب‌ هایی با روکش‌ های طبیعی و یا درب‌ های تمام چوب که قرار است بافت چوب دیده شود، مناسب هست و همچنین رنگ‌ های پوششی و پلی‌ارتان برای درب‌ های تمام چوب که قرار است رگ و ریشه‌ ها دیده شود کارایی دارند.

سفارش درب حیاط

شرکت صنایع توفیقی متال در همه مناطق فعالیت دارد. در هر منطقه ای که زندگی می کنید می توانید سازه مورد نظرتان را به تیم حرفه ای ما در صنایع توفیقی متال بسپارید. همه اندازه گیری ها در محل انجام شده و محاسبه مبلغ ساخت انجام و به مشتری اطلاع رسانی می شود.

پس از اندازه گیری مراحل طراحی و ساخت درب منزل به طور کامل در محل کارگاه انجام می شود. درب آماده به محل ارسال سده و در کوتاه ترین زمان درب منزل نصب می شود.

درب های فلزی به عنوان درب حیاط، درب پارکینگ، درب ورودی مجتمع های مسکونی یا آپارتمانی، کارگاه ها، شرکت ها به کار می رود. انتخاب و ساخت درب فلزی کاملا سلیقه ای هست بر اساس نوع درب فلزی که وجود دارد خریداری و سفارس ساخت انجام می شود.

کد خبر 1590854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درب های حیاط ساختمان ها انتخاب درب درب ورودی برای درب درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاق بستان پربازدیدترین اثر تاریخی کرمانشاه شد

ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طی مدت سیزده روز گذشته، تاق بستان پربازدیدترین اثر تاریخی استان کرمانشاه بوده است.

وحید امیری در گفت و گو باایسنا، از تاق بستان به عنوان پربازدیدترین اثر تاریخی استان در نوروز امسال نام برد و اظهارکرد: از ۲۴ فروردین تا پایان روز گذشته(هشتم فروردین) جمعاً بیش از ۱۰۰ هزار نفر از پنج اثر و بنای تاریخی دارای ورودی استان بازدید کرده اند. 

وی افزود: در این مدت بیش از ۶۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان بازدید کرده اند که بالاترین آمار در بین آثار و بناهای تاریخی دارای ورودی استان است. 

معاون گردشگری استان اضافه کرد: پس از تاق بستان، بیستون با بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ نفر، تکیه معاون الملک با بیش از ۵۴۰۰ نفر، تکیه بیگلربیگی با بیش از پنج هزار نفر و معبد آناهیتا با بیش از ۳۲۰۰ نفر به ترتیب بیشترین آمار بازدید را داشته اند. 

به گفته این مسئول، در این مدت ۴۹ گردشگر خارجی هم از این پنج بنا و اثر تاریخی استان بازدید داشته اند. 

وی ادامه داد: بیشترین آمار بازدیدکنندگان از بناها و آثار تاریخی دارای ورودی استان در روز چهارم فروردین بوده که در این روز حدود ۱۶ هزار نفر از این اماکن تاریخی بازدید کرده اند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تاق بستان پربازدیدترین اثر تاریخی کرمانشاه شد
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • برخورد مؤمنانه!/ امیرالمؤمنین چگونه برخورد می کرد؟
  • کباب کردن 6 مرغ زیر سطل فلزی توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد