Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - احسان عراقی زاده، سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی این ایام علاوه بر استفاده از ظرفیت تمامی راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین، راهی برای ارائه خدمات مناسب به زائرین، استفاده از ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر برون شهری با اولویت ارتقاء سطح ایمنی وفراهم ساختن مقدمات سفری ایمن برای زوار در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او برای ارائه بهتر خدمات به زائرین، با کمک دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، از اقصی نقاط کشور برنامه ریزی شد تا ادارات کل راهداری و حمل ونقل دیگر استان‌ها ناوگان خود را به شکل مناسب در اختیار زائرین قرار دادند و براساس همین برنامه ریزی ها، بازگشت زائرین با ناوگان حمل ونقل جاده‌ای از مرکز استان کرمان به سایر استان‌ها و شهر ها، بدون هیچ مشکلی انجام شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تشکل‌های صنفی بخش حمل ونقل جاده‌ای به عنوان خادمین مردم در کنار زائرین شهادت سردار دل‌ها تعداد پنج موکب را در شهر کرمان ایجاد کرده اند و در این خصوص ضمن ارائه خدمات فرهنگی، روزانه طی چند وعده از زوار پذیرایی می‌کرده اند.

عراقی زاده همچنین به ایجاد هماهنگی‌های لازم برای تامین اکیپ‌های سیار و فعال بودن جایگاه‌های سوخت با شرکت ملی نفت و فرآورده‌های نفتی و سایر نیاز‌هایی که در طول سفر لازم و ضروری است اشاره کردو گفت: با توجه شرایط جوی و ریزش نزولات آسمانی، طی هفته دومین سالگرد شهادت سردار مقاومت جهان اسلام، راهداران استان کرمان در قالب تیم‌های گشت راهداری در مسیر‌ها حضور فعال داشتند.

او می‌گوید: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان نیز به صورت شبانه روز در طول ایام این هفته با بهره گیری از سامانه‌های تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری و سایر سامانه‌های هوشمند جاده ای، اطلاعات وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه هـای ۱۴۱ در اختیار مردم بویژه زائرین قرار داد.

عراقی زاده در انتها به همکاری و تعامل خوب تشکل‌های صنفی بخش حمل ونقل جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: انجمن‌های صنفی بخش حمل ونقل جاده‌ای به عنوان بازوان توانمند حمل ونقل جاده ای، همواره در اجرای برنامه‌ها، فعالیت‌ها و سیاست‌های دولت یاریگر ما بودند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای زائرین راهداری و حمل ونقل کل راهداری و حمل حمل ونقل جاده ای جاده ای استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان