Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@14:56:30 GMT

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۸۵۴

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟

درب ورودی، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساختمان است. برای مثال درب ورودی، برای منازل و آپارتمان‌ها نوعی معرِف خانه است یا درب اتاق‌ها باید همخوان با دکوراسیون منزل باشد. افزون بر موارد ظاهری، درب‌ها کاربردهای به خصوصی نیز دارند که پیش از خرید باید با آن‌ها آشنا باشیم، برای مثال نمی‌توان درب لابی یک آپارتمان را برای یک کارخانه نصب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، از این رو در ادامه این مطلب، تعدادی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین انواع درب به همراه راهنمای خریدشان، معرفی خواهند شد.

درب اتاق

در میان انواع درب داخلی، درب اتاق خواب قرار دارد که بیشترین اهمیت را از لحاظ نمای داخلی ساختمان به خود اختصاص داده است. درب‌ها علاوه بر ایجاد امنیت و حریم خصوصی، باید دارای استحکام بالا و زیبایی ظاهری باشند که امروزه، در طراحی‌های داخلی این موضوع بیش از پیش در نظر گرفته می‌شود و حتی درب‌های جدید اتاقی با ویژگی‌های جذاب، تولید و عرضه می‌شوند. مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید این درب‌ها باید به آن‌ها توجه شود، روکش درب، نوع قفل و دستگیره آن هستند.  

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک را همه می‌شناسند! درب اتوماتیک با مزایای فراوانی که دارد بیشتر در مکان‌هایی چون فروشگاه‌ها، ادارات، اماکن تجاری، بانک‌ها و بیمارستان‌ها دیده می‌شود و انواع مختلفی دارد. از انواع درب اتوماتیک می‌توان به درب شیشه‌ای کشویی، درب کرکره‌ای همچون کرکره برقی مانند درب پارکینگ، درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک شیشه‌ای را نام برد. این انواع درب قیمت‌های مختلفی دارند؛ به طوری که قیمت درب اتوماتیک به طور متوسط اکنون در زمستان 1400، 600 میلیون تومان است. قیمت کرکره برقی هم وابسته به نوع تیغه، عرض و ارتفاع و سنسورهای به کار رفته در آن متفاوت است.

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی به درب‌هایی گفته می‌شود که دو ناحیه را به کمک عایق‌های گرمایی و صوتی از هم جدا می‌کند و معمولاً برای سوله‌ها، کارخانه‌ها، انبارها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی از آن استفاده می‌شود. این نوع درب‌ها به رفت و آمد پرسنل در داخل ساختمان‌ها کمک و همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند. در کارخانه‌ها و بخش‌های صنعتی به دلیل انتقال مداوم کالاهای بزرگ، وجود این نوع درب‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، همانطور که از نامش مشخص است، امکان ورود غیرمجاز به محل مورد نظر همچون خانه یا شرکت را کاهش می‌دهد. در واقع، بین دو لایه روکش‌های درب یک لایه فلزی و یک اسکلت فلزی قرار دارد که این مزیت را به همراه آورده است.

درب‌های ضد سرقت موجود در ایران عموما ترک، چینی یا ایرانی هستند که اگر کسی به دنبال درب ضد سرقت لوکس باشد می‌تواند روی مدل‌های ترک حساب کند. قیمت درب ضد سرقت هم به همین مقوله بستگی دارد، به بیان بهتر هرچقدر کیفیت درب بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه این مطلب، فروشگاه‌هایی معرفی خواهند شد که به فروش درب ضد سرقت، تعمیر درب اتوماتیک و دیگر خدمات این حوزه مشغول هستند. این مراکز انواع کرکره برقی همچون کرکره‌برقی رنگی، درب چوبی و درب با رنگ پلی اورتان را نیز ارائه می‌دهند.

سپیدارچوب

سپیدار چوب از سال 1390 در زمینه تولید درب‌های چوبی، درب اتاقی، کابینت و کمد دیواری برای ساختمان‌های مسکونی و اداری فعالیت می‌کند. این مجموعه، با شرکت‌های متنوعی همچون رفاه، آسیاتک و ... همکاری داشته است و ماموریت خود را تضمین کیفیت، استفاده از فناوری‌های جدید و تبدیل شدن به برندی ملی می‌داند. در راستای این اهداف، استفاده از رنگ درجه یک و متریال خارجی با کیفیت در دستور کار این شرکت است. به طوری که تمامی طرح‌های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و... را تحت پوشش قرار داده‌اند و با توجه به سلیقه مشتریان، درب‌ها را تولید می‌کنند.

راشادر

درب ضد سرقت یکی از عوامل موثر برای ایجاد امنیت در ساختمان شما می‌باشد. اما مهم‌ترین مساله در هنگام خرید این دربها کیفیت و قیمت آن می‌باشد. اگر به دنبال یک درب ضد سرقت امن و ارزان هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات تولید شده در راشا درب بازدید نمایید. درب لابی ضدسرقت و درب استیل از دیگر محصولات باکیفیت راشا درب می‌باشد که برای استفاده به عنوان درب ورودی ساختمان توصیه می‌شود.

مدرن چوب

درب اتوماتیک از جمله محصولات کاربردی است که امروزه در مراکز تجاری، مسکونی و اداری به وفور دیده می‌شود. مجموعه مدرن درب تولیدکننده انواع درب‌های اتوماتیک گردان، تلسکوپی، کرکره‌ای، کشویی، پارکینگی و دیگر انواع درب های اتوماتیک است که امر نصب آن را نیز بر عهده گرفته است.

فروشگاه اینترنتی دیده بان

این مجموعه بصورت تخصصی در زمینه فروش و نصب انواع کرکره برقی فعالیت دارد. شما به آسانی با وارد نمودن مقادیر طول و عرض در محاسبه‌گر وب سایت دیده‌بان می‌توانید از قیمت کرکره برقی به صورت تقریبی مطلع شوید و سپس برای داشتن براورد دقیق‌تر با شمار تلفن 02191024104 تماس حاصل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درب اتاق درب ضد سرقت درب چوبی قیمت درب ضد سرقت فروش درب ضد سرقت درب اتوماتیک قیمت درب اتوماتیک تعمیر درب اتوماتیک درب کرکره ای کرکره برقی قیمت کرکره برقی انواع کرکره برقی درب لابی درب اتوماتیک درب ضد سرقت کرکره برقی انواع درب مهم ترین درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور زندگی در جمعه بازار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بین علاوه بر تأمین مایحتاج روزمره خود از خرید پوشاک هم غافل نمی‌شوند، به گفته خریداران قیمت‌های پوشاک در روز بازار‌ها مناسب‌تر از مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

تنوع در جمعه بازار از کیف، کفش و انواع پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، میوه و سبزیجات زیاد است.

البته ناگفته پیداست که گستره دایره انتخاب هر فرد برای خرید، مستقیم به موجودی حساب بانکی او وصل می‌شود.

برخی از مردم قیمت‌ها را مناسب می‌دانستند و برخی هم از قیمت‌های بالا گله داشتند.

همدانی‌ها دراین هوای بهاری با حضور خود به جمعه بازار گرما بخشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام گوشی‌های سامسونگ را بخریم؟
  • کاهش ۳۵درصدی سرقت در استان البرز
  • قیمت کوئیک، امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع انواع سرقت در البرز
  • اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • قیمت کوئیک امروز پنج شنبه ۳۰ فرودین ۱۴۰۳
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟