Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت بکتاش آبتین، به علت ابتلا به بیماری کرونا، دادستانی تهران، توضیحات جدیدی در رابطه با روند درمانی این محکوم منتشر کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به گزارش دادستانی تهران، مرحوم آبتین به جرم اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده بود.

در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و در زمانی که مرحوم آبتین در حال گذران دوران محکومیت خود بود، به محض ادعا مبنی بر ابتلا به بیماری کرونا، دستورات پزشکی مقتضی خطاب به بازداشتگاه اوین صادر شده، اما نهایتا مشخص شده بود که مشارالیه در آن برهه زمانی به ویروس کووید۱۹ مبتلا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، علی رغم وجود منع قانونی برای اعطای مرخصی به آقای آبتین (عدم مضی یک سوم از میزان محکومیت موضوع تبصره ۴ ماده ی ۵۲۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲) ، دادستانی تهران در راستای تقویت روحیه و به منظور مساعدت به حال نامبرده برای فراهم کردن ترتیبات و همراهی پدرش در سفر به مشهد مقدس، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ مرخصی ۵ روزه به مشارالیه اعطا کرده و مرخصی او برای ۵ روز دیگر نیز تمدید شده و او مجموعا 10 روز در مرخصی به سر برده است.

بنابر گزارش دادستانی تهران در رابطه با ابتلای بکتاش آبتین به بیماری کووید ۱۹ و انتقالش به بیمارستان آیت‌الله طالقانی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵، دایره نظارت دادسرای تهران به محض اطلاع از ابتلای وی به ویروس کرونا، راسا نسبت به اعطای مرخصی به محکوم اقدام نمود. خانواده آقای آبتین نیز پس از صدور دستور مرخصی، وی را از بیمارستان آیت‌الله طالقانی به بیمارستان خصوصی ساسان منتقل می کنند.

در گزارش دادستانی تهران تاکید شده است، در مدت بستری آقای آبتین در هر دو بیمارستان، دادستانی تهران با اعزام پزشکان حاذق اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بر بالین وی، نسبت به نظارت بر روند درمان او و تضمین هرچه بیشتر خدمات دهی به بیمار در بیمارستان‌های محل بستری اقدام کرده بوده است.

انتشار عکس قدیمی از مرحوم آبتین

با اعلام خبر فوت مرحوم بکتاش آبتین، عکسی قدیمی از حضور وی در بیمارستان در شبکه‌های مجازی منتشر شده که بر پای او پابند زده شده، قابل ذکر آنکه این تصویر مربوط به خرداد ماه سال جاری است که وی جهت پیگیری معالجات به بیمارستان اعزام شده بود.
در همان زمان رییس وقت سازمان زندان‌ها گفته بود: «در خصوص کیفیت اعزام آقای بکتاش آبتین به بیمارستان، با عوامل خاطی برخورد خواهد شد که در این خصوص اقدامات لازم از سوی مراجع قضایی و اداری صورت گرفته است».

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های استان تهران در پی درگذشت بکتاش آبتین

 

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستانی تهران بکتاش آبتین کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستانی تهران بکتاش آبتین کرونا دادستانی تهران بکتاش آبتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر ابراهیم مقیمی سارانی گفت: این مرکز با داشتن ۲۲۳ تخت فعال روان پزشکی و ضریب اشغال تخت ۱۰۰ درصد به صورت شبانه، به شهرورشد ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
رئیس بیمارستان ابن سینا، از رشد سی درصدی خدمات درمانی انجام شده در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.ندان و هموطنان از استان‌های دور و نزدیک خدمات ارائه می‌دهد.
او اضافه کرد: در سال گذشته، ۵۵ درصد خدمات بیمارستان ابن سینا به شهروندان شیرازی و ۴۵ درصد مربوط به مراجعان از شهرستان‌ها و سایر استان‌های همجوار ارائه شده است.
رئیس بیمارستان ابن سینا، با اشاره به وجود بخش روان پزشکی کودکان و بخش اورژانس شبانه روزی زنان و مردان در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا افزود: ارایه خدمات بستری روان پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصددر مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و همچنین طیف وسیعی از خدمات روان پزشکی و بازتوانی سرپایی مهم و تخصصی و فوق تخصص را به جامعه فارس و کشور ارائه کرده است.
دکتر مقیمی سارانی ادامه داد: پارسال حدود ۲۶ هزار بیمار و مراجعه کننده در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا ویزیت شده اند و خدمات دیگری شامل خدمات روان پزشکی، روان شناسی، نوروفیدبک، QEEG، کار درمانی و گفتار درمانی، مشاوره تغذیه، شوک درمانی سرپایی و همچنین ویزیت متخصص مغز و اعصاب به مراجعان و بیماران ارایه شده است.

او بیان کرد: امسال هم کلینیک اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی با محوریت بازتوانی کودکان مبتلا به این عارضه‌ها با امکانات قابل قبول و با همه توانمندی‌های ممکن راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها است.

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار