Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@13:15:33 GMT

جزئیات جدید از رونددرمانی بکتاش آبتین

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۷۸۲

در پی درگذشت بکتاش آبتین، به علت ابتلا به بیماری کرونا، دادستانی تهران توضیحات جدیدی در رابطه با روند درمانی این محکوم منتشر کرد. ناطقان: بنا به گزارش دادستانی تهران، مرحوم آبتین به جرم اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده بود.

در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و در زمانی که مرحوم آبتین در حال گذران دوران محکومیت خود بود، به محض ادعا مبنی بر ابتلاء به بیماری کرونا، دستورات پزشکی مقتضی خطاب به بازداشتگاه اوین صادر شده، اما نهایتاً مشخص شده بود که مشارالیه در آن برهه زمانی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، علی رغم وجود منع قانونی برای اعطای مرخصی به آقای آبتین (عدم مضی یک سوم از میزان محکومیت موضوع تبصره ۴ ماده‌ی ۵۲۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲)، دادستانی تهران در راستای تقویت روحیه و به منظور مساعدت به حال نامبرده برای فراهم کردن ترتیبات و همراهی پدرش در سفر به مشهد مقدس، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ مرخصی ۵ روزه به مشارالیه اعطا کرده و مرخصی او برای ۵ روز دیگر نیز تمدید شده و او مجموعاً ۱۰ روز در مرخصی به سر برده است.

بنابر گزارش دادستانی تهران در رابطه با ابتلای بکتاش آبتین به بیماری کووید ۱۹ و انتقالش به بیمارستان آیت الله طالقانی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵، دایره نظارت دادسرای تهران به محض اطلاع از ابتلای وی به ویروس کرونا، راسآ نسبت به اعطای مرخصی به محکوم اقدام نمود. خانواده آقای آبتین نیز پس از صدور دستور مرخصی، وی را از بیمارستان آیت الله طالقانی به بیمارستان خصوصی ساسان منتقل می‌نمایند

در گزارش دادستانی تهران تاکید شده است، در مدت بستری آقای آبتین در هر دو بیمارستان، دادستانی تهران با اعزام پزشکان حاذق اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بر بالین وی، نسبت به نظارت بر روند درمان او و تضمین هرچه بیشتر خدمات دهی به بیمار در بیمارستان‌های محل بستری اقدام نموده بوده است.

انتشار عکس قدیمی از مرحوم آبتین

با اعلام خبر فوت مرحوم بکتاش آبتین، عکسی قدیمی از حضور وی در بیمارستان در شبکه‌های مجازی منتشر شده که بر پای او پابند زده شده، قابل ذکر آنکه این تصویر مربوط به خرداد ماه سال جاری است که وی جهت پیگیری معالجات به بیمارستان اعزام شده بود.

در همان زمان رییس وقت سازمان زندان‌ها گفته بود: «در خصوص کیفیت اعزام آقای بکتاش آبتین به بیمارستان، با عوامل خاطی برخورد خواهد شد که در این خصوص اقدامات لازم از سوی مراجع قضایی و اداری صورت گرفته است»

منبع: مشرق برچسب ها: روند درمانی ، بکتاش آبتین ، دادستانی تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روند درمانی بکتاش آبتین دادستانی تهران دادستانی تهران بکتاش آبتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد