Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی حاجی‌خانی دبیر هیأت عالی گزینش کشور در آیین معارفه خود که امروز یکشنبه با حضور میثم لطیفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد برگزار شد، با بیان اینکه در دوره فعالیت خود عملگرایی را مبنای اصلی کار قرار می‌دهد، گفت: ما عالم را به معنای واقعی کلمه محضر خدا می‌بینیم و این خود بزرگ‌ترین و بالاترین گزینش است که بدانیم خداوند هر لحظه و هر کجا نظاره‌گر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: گزینش صحیح در گرو آن است که در وهله اول خود گزینش‌گران افراد سالم و صالحی باشند؛ چرا که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد.

حمیدرضا شهبازی دبیر سابق هیأت عالی گزینش کشور نیز در این مراسم گزارشی از دوره مدیریت خود و پیگیری تکمیل طرح جامع گزینش و اتصال هیأت گزینش به سامانه جامع اطلاعاتی کشور و تلاش برای اصلاح ساختار هیأت عالی گزینش ارائه کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب علی حاجی‌خانی دبیر جدید هیأت عالی گزینش از سوی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به وی اعطا و با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا شهبازی دبیر سابق این هیأت قدردانی شد.

برچسب‌ها سازمان امور اداری و استخدامی کشور میثم لطیفی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور اداری و استخدامی کشور میثم لطیفی دولت سیزدهم سازمان امور اداری و استخدامی کشور میثم لطیفی دولت سیزدهم هیأت عالی گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است