Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در حضور حدود ۴۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد، تیم والیبال پاس گرگان این مسابقه حساس را به سود خود تمام کرد.

مسعود ذوقی و حامد براری داوران این مسابقه بودند.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان برای این مسابقه محمدامین حیدری، اسماعیل مسافر (کاپیتان)، علی‌رضا عبدی، محراب ملکی، دانیال صادقی و سعید رنجبر را در کنار عماد جوینده به عنوان لیبرو به عنوان بازیکنان اصلی به وارد زمین فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آرش صادقیانی سرمربی تیم راه‌یاب ملل مریوان هم در ترکیب آغاز مسابقه، محمدعزیز کوهستانی، اشکان حق‌دوست، هادی برشان، امیر پژمان، آرمین رنجبر (کاپیتان) و رادین احمدی را در کنار ابوالفضل قلی‌پور به عنوان لیبرو وارد زمین کرد.

بازیکنان تیم پاس گرگان دست اول این مسابقه را با نتیجه ۲۱ بر ۲۵ به میهمان خود واگذار کردند، اما در دست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ توانستند به پیروزی برسند تا برنده مسابقه در دست چهارم مشخص شود.

در دست چهارم در یک مسابقه نزدیک و حساس، تیم پاس گرگان نتیجه را با حساب ۲۳ بر ۲۵ واگذار کرد تا برنده نهایی در دست پنجم و پایانی مشخص گردد.

در دست پنجم بازیکنان پاس که تا امتیاز ۱۲ با میهمان خود پا به پا بالا می‌آمدند، در نهایت موفق شدند با حساب ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی برسند.

مسابقه رفت ۲ تیم در ۹ آبان با نتیجه سه بر یک به سود راه‌یاب ملل مریوان به پایان رسیده بود.

تیم والیبال پاس گرگان در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور با کسب ۷ برد و ۹ باخت، ۳۳ دست برده و ۳۶ دست باخته و مجموع ۲۲ امتیاز با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رده هشتم جدول ۱۴ تیمی قرار گرفت.

این تیم باید در مسابقه هفدهم خود روز چهارشنبه هفته جاری در سیرجان به مصاف تیم فولاد این شهر برود که مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه سه بر یک به سود تیم پاس در گرگان به پایان رسیده بود.

گلستان ۲ نماینده در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور دارد که شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده این استان در این رقابت‌ها است.

تیم شهرداری گنبدکاووس امروز در سالن المپیک این شهر میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میهمان خود شد و در پایان رقابت‌های این هفته با ۶ برد، ۱۰ باخت و ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

برچسب‌ها گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال گلستان تیم والیبال پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است