Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی کل استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه و سه شنبه غیر حضوری است.

عابد ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از روز شنبه پیش بینی می‌شد که شرایط هوا برای روزهای دو شنبه و سه شنبه پایدار باشد و آلودگی هوا را داشته باشیم و شاخص‌ها بالا برود، لذا طبق این موارد دستورالعمل‌ها ابلاغ و امروز برای بررسی مجدد جلسه تشکیل شد و مصوباتی اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: طبق این مصوبات آموزش در مدارس ابتدایی مناطق و نواحی شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به جز مناطق فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: ضمناً مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها نیز بجز در مناطق فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس در روزهای ذکر شده تعطیل است.

ملکی گفت: مدارس متوسطه اول و دوم در تمام استان تهران باز و مطابق روال عادی و برنامه‌های جاری برقرار خواهند بود

منبع: فرارو

کلیدواژه: آلودگی هوا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند