Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:01:36 GMT

قرعه کشی ساخت ۸۱۰۰ واحد مسکن ملی در اراک انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۶۴۲۶

قرعه کشی ساخت ۸۱۰۰ واحد مسکن ملی در اراک انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: ۳۳۰۰ واحد از میان ۸۱۰۰ واحد به متقاضیانی اختصاص یافته است که از قبل در قرعه کشی پذیرفته شده بودند و حساب بانکی آنها باز شده و آورده خود را تکمیل کرده‌اند.

وی افزود: ۲ هزار واحد نیز سهمیه توافقنامه‌های ویژه است که توسط اداره کل راه و شهرسازی در شورای مسکن مصوب شد و به اقشار زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جامعه ایثارگری و دیگر بخش‌ها تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مرکزی ادامه داد: بر اساس این قرعه کشی برای متقاضیان به ترتیب اولویت پیامک ارسال می‌شود و چنان‌چه در بازه زمانی، افرادی که واجد شرایط هستند و مبلغ واریزی خود را تکمیل نکنند، افراد دیگر جایگزین می‌شوند.

زندیه وکیلی تصریح کرد: با قرعه کشی امروز طرح‌های اقدام ملی مسکن شهر اراک شامل طرح ۲۴ هکتاری یک هزار و ۳۰۰ واحدی و هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراضی اوقافی مشخص شد اما امکان ثبت نام مجدد متقاضیان در شهر جدید امیرکبیر و مهاجران وجود دارد.

۲۱۲۹۰ واحد سهمیه استان مرکزی در طرح اقدام ملی مسکن

احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در این جلسه گفت: سهمیه استان در طرح اقدام ملی مسکن ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد بود که ۸۰۹۰ واحد در شهرها و ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد در امیرکبیر و مهاجران ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح جهش تولید مسکن سهمیه استان مرکزی ۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد بود که ۱۹ هزار واحد در شهرهای امیرکبیر و مهاجران هدف‌گذاری شد و تاکنون ۴۵۲ هکتار زمین تأمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: پروژه سردار شهید قاسم سلیمانی در انتهای خیابان هپکو با ظرفیت ۳۰۴۰ واحد با پیمانکاری جهاد خانه سازی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه ۶۰۰ واحد شهرک کوثر نیز توسط بنیاد مسکن در حال اجراست.

مرزبان گفت: عملیات اجرایی ۲ هزار واحد در ساوه آغاز شده است، در شهرستان محلات نیز ۲۲ هکتار زمین به محدوده الحاق شد و برای ۱۴۰۰ نفر دیگر ظرفیت ایجاد شد و پروژه مسکن در شهرستان‌های نیمور، دلیجان، نراق، خمین، کمیجان، تفرش، آشتیان، فراهان، شازند، فرمهین، مامونیه و غرق آباد هم در دست اجراست.

کد خبر 5395987

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی استان مرکزی آشتیان اراک خمین تفرش شازند کمیجان دلیجان احمد مرزبان مهدی زندیه وکیلی طرح اقدام ملی مسکن مسکن ملی نهضت ملی مسکن ساوه زرندیه محلات خنداب ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی شهید گمنام کرمانشاه خسارات سیلاب ایام فاطمیه تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا سیلاب استان مرکزی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن کشور در شهرضا با اشاره به اینکه از طرح شامل ۸۸ واحد مسکونی است گفت: ۴۴ واحد در مرحله اول به صورت ۲۲ بلوک دو طبقه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۶۰ مترمربع با زیربنای ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر منظریه ساخته می‌شود.


حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد افزود: واحد‌های مسکن محرومان به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و خانواده‌هایی که بیش از دو فرزند معلول دارند، تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟