Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی و اعلام و دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این حادثه خانم ۱۸ ساله و مرد ۵۴ ساله در دم جان باختند و پنج نفر شامل 2 زن ۱۸ و ۴۵ ساله، 2 کودک ۲ و ۱۱ ساله و مرد ۵۰ ساله مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتظری و فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.
شهرستان نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: وقوع سانحه رانندگی بین دو دستگاه خودروی سواری ریو و پژو پارس در آزادراه غرب اصفهان، پشت فولادشهر بامداد روز یکشنبه موجب مصدوم شدن هفت نفر شد.
این حادثه ساعت ۱ و ۷ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و چهار آمبولانس از این مرکز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
عابدی افزود: در این حادثه هفت نفر شامل چهار مرد، ۲ زن و یک کودک ۳ ساله مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان و فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.
فولادشهر  در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان -شهرکرد واقع شده است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی اصفهان سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی اصفهان سازمان اورژانس کشور حوادث رانندگی اصفهان سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

وی گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم