Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:40:58 GMT

حل مشکل بیکاری در اولویت دولت سیزدهم است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۸۰۸۸

حل مشکل بیکاری در اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داریم به منظور معارفه استاندار جدید کرمانشاه در خدمت مردم این استان باشیم.

وی افزود: استان کرمانشاه از همه نظر استانی راهبردی در کشور بوده و حق بزرگی به سبب مقاومت در دوران هشت ساله دفاع مقدس برگردن همگان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور تصریح کرد: قطعاً پس از معارفه استاندار جدید کرمانشاه سفر ریاست جمهور نیز برای حل مشکلات استان برنامه ریزی خواهد شد.

وحیدی با اشاره به مشکل بیکاری به عنوان اصلی ترین مشکل مردم و جوانان کرمانشاهی، بیان کرد: حل مشکل بیکاری در استان کرمانشاه مورد تاکید رئیس جمهوری بوده و انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه مسئولین در استان و حمایت از مرکز این مشکل با سرعت بیشتری حل شود.

کد خبر 5396094

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه احمد وحیدی سردار احمد وحیدی وزیر کشور استاندارکرمانشاه استانداری کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی کرمانشاه شهید گمنام خسارات سیلاب ایام فاطمیه تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان که با حضور رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش است و از مهمترین بخش‌ها و مراکز آموزش و پرورش است که با برگزاری آزمون‌های نهایی کار بزرگی در این دولت انجام می‌دهد.

وی افزود: باید آزمون‌های نهایی را به خوبی تبیین کرد و اهمیت آن را انعکاس داد.

استاندارد کردستان با تاکید بر کیفیت برگزاری آزمون نهایی یادآور شد: برگزاری کیفی‌تر آزمون‌های نهایی در سطح استان کردستان باید مورد توجه باشد و شورای آموزش و پرورش و شورای تأمین شهرستان‌ها به طور ویژه برای این موضوع تشکیل جلسه دهند.

زارعی‌کوشا برنامه‌ریزی و داشتن تدابیر لازم برای تمهید مقدمات برگزاری آزمون‌ها در پایه‌های مختلف تحصیلی را خواستار شد و گفت: امنیت دانش آموزان در عرصه رقابت باید تأمین شود و این مسؤولیت بزرگی است که باید تمام توان و فکر خود را روی آن متمرکز کنیم.

استاندار کردستان مدرک‌گرایی را از مشکلات امروز جامعه دانست و عنوان کرد: در ایجاد هنرستان‌های مجاور صنعت در استان باید به صورت ویژه اقدامات لازم صورت گیرد تا مشکل مدرک‌گرایی برطرف شود.

وی اذعان کرد: بسیاری از افراد و خانواده‌های کردستانی دارای مدارک تحصیلی عالی هستند اما داشتن مهارت بیش از مدرک تحصیلی مهم است چرا که به کاهش بیکاری و اشتغال افراد کمک می‌کند.

زارعی کوشا عنوان کرد: برای رفع مشکل بیکاری باید مهارت‌آموزی را محور آموزش قرار دهیم و پیوندی بین آموزش و پرورش و اشتغال ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای مختلف نیز توجه به اهمیت مهارت‌آموزی را مطرح کرده‌اند اما کمتر عملیاتی شده و باید ما در کشور و استان خود برای یادگیری مهارت و تقویت حرفه‌آموزی تلاش کنیم و از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

کد خبر 6081622

دیگر خبرها

  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • رئیسی به سمنان رفت
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است